Blog game

理想情人8大條件

理想情人8大條件點名人 : Tina 姐
遊戲說明:
1. 在自己的Space上公開8個自己理想伴侶的條件, 同時加上說明.
2. 理想伴侶是男是女?
3. 必須點8個人再繼續這個遊戲, 並想盡辦法通知他們已被點中.

被點的人不可以是之前被點過的呀

 
~ANS~
伴侶緊係女la,仲洗問
1) shorter than me : 呢個唔洗explain la ,next
2) long hair : 唔知點解long hair會好睇d同埋斯文d
3) no smoking : 食二手煙對身體唔好ga,haha
4) 比較乖,唔去蒲 : 我慣左早訓ga ma,出去蒲果d咪同我有時差lor
5) 唔太靚,又唔太唔靚,唔好肥,又唔好太瘦,簡單d講即係比較simple la
6) 有d共同興趣 : 講野都多d topic ar ma, 不過我都有唔少興趣,no need to afraid,haha
7) 心地好, relatively溫柔,有d 愛心 ,有時識cry ( 呢d 就唔洗explain la,大家都明)
8) 最後果樣緊係最important ga la :    岩 feel !!!!!!  仲有係有緣份( 謎之聲:廢話,無緣份點識)

 

 

被我點ge人:

大頭 ( 一定點你la,唔係你一定爆我je ,haha)

佑新 ( 其實我都想知下你ge 心水係咩)

Jerry Leung ( 可能一版都唔夠你write,不過我想睇,haha)

Alan Chan ( 係你la,唔洗望隔離,去左tw果個)

Fiona ( 一個名= 幾個人,幾好ar,haha)

Elaine (你都問我唔少la,仲唔到你write下)

Cherry & Yuki (考試考到悶,上黎write下都唔錯ga, relax下)

本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

5 Responses to Blog game

  1. Fiona 說道:

    WAKAKA~MAMA!我一早知你ge擇偶條件啦!祝你早日覓得如意老婆la!我唔想冇baba! ><

  2. Downtown MAN 說道:

    陳永健也玩這個,這個現在的的很heat嗎?在澳門

  3. Downtown MAN 說道:

    陳永健的條件very interested, "識cry"," relatively溫柔", "relatively溫柔"是怎樣relatively,if 跟Terese修女比一定 lose的啊!!!

  4. Michelle 說道:

    eric mama~~嘩~~唔怪得知你仲未搵到啱心水既女仔la..咁高要求~~要識cry..咁fiona^2 + gemma都符合要求wo~~其實你d條件符合晒我地四個入面其中一個wo..你跟住黎寫ga?wakaka~~點都好..希望你搵到你既dream girl…

  5. Mandy 說道:

    同eric chan 你有相同興趣ge女仔一定好少

發表留言