放假放到悶悶地, 得閒打返d 日記

好la, 首先祝大家新年快樂la, 以後得閒我就會打d野上黎ga la, 今次diary就由年初一打到初七 la
 
初一 :
果日count down 完就想訓ga la,點知出面 d 爆竹聲勁嘈, 訓下又好似醒下咁 la, but anyway, 都算幾好訓la, send左好多個message 同埋都收到好多個 message, thanks你地wor^^. 果朝一起身,緊係收左parents 封利是先la, 新一年ge 第一次收入. 果朝收到個long distance phone call 同我拜年wor,真係有心la, 之後就食齋la , 中午就同左parents 去金沙到睇下,話曬都夠18 歲la ,點都要去見識下ge , 一去到門口,果然不出我所料,要查身分證=.= 好彩有bring je, 入去唱左100蚊去玩老虎機, 佢5蚊可以玩25 次ga wor,好似好抵, 不過亂咁之下竟然比我win左 200蚊出黎, 之後就keep 住果d 錢,玩埋剩返果d la, 走果時淨賺100 ,發左第一筆新年財,真係唔錯. 之後去左漁人碼頭到睇下野, 影下相咁la, 點知撞到陳sir wor( 數神) ,可能佢地又成家去玩掛. 跟住就返左home la. 第一日完…………
 
初二:
一起身就沖返個靚涼sin la, 因為唔知點解初一係唔比洗頭ge ,so 要忍到初二先可以洗. 果朝開年wor, 緊係食餐勁ga la, 大魚大肉( 初一果日太清淡la=.= ). 之後就返左大陸la, 過關果時順便搞埋自動過關, although 排左好內,不過一定係值得ge,初三你就知. 跟住返到去石岐就同grandparents 拜年la, 佢地隻狗又肥左好多la, 抱佢都要幾大力先得. 唔知係唔係佢太過好食好住ne, 跟住係咁同隻狗影相, 不過佢成日都唔望鏡頭ge,要出動秘密武器—花生, 先至得,真係為食=.= 之後果晚就同左grandparent 同埋 uncle ,antie 去食飯la, 跟住返去陪grandparents打左陣poker,打下打下竟然燒光管wor,真係無奈, 打左一陣 就訓 lu. 第二日完…………
 
初三:
一早起身陪左佢地去飲茶, 跟住parents就話去buy shoes 比我wor, buy 完之後返grandparents ge home la, 跟住就準備走la, 因為就黎有成支軍隊過黎我grandparents ge home( 佢地d 親戚鐘意十幾廿個一齊去拜年ge =.= )之後等車都等左好內ar,好多人都返澳門. 去到拱北之後,同parents 去左味千到食野,都唔錯. 食完野我就去左地下商場一間魔術店到掃貨la, 係到吹下水,學下野咁, 又stay 左一個hr ,finally buy左成200蚊野(我d 利是ar!!!=.=) 之後打算過關la, 一去到, wa…….排到滿曬,要轉幾廿次先得,等左好內先入到大堂, 不過好彩初二果日搞左自動過關, 人地係大堂到排到爆曬,我地就bi 一聲過左關,真係好la, 唔洗wait . 之後返到黎去左拜年la.第三日完……..
 
初四:
果朝8點鐘返左去澳大到踢波, 點知去到計埋我自己得6個人=.= 有冇搞錯,好多人都放飛機,之後就三打三 la, 跑到成隻狗咁lor ( 真係應節) 不過都幾好玩la, 打到十點就返home la. afternoon 去左miss 張(化學女王) 屋企到拜年. 同埋佢個教會d 人一齊玩, 玩左陣麻雀la, 同埋German Bridge ( 德國橋牌) ,ar 禮同埋佢老公原來係高手黎ge ,我都要學下野先得la, 佢個仔真係好得意ga, 行果時又搖下搖下,好可愛la.  跟住比我發現左一個驚天大祕密,miss 張整d pizza 係勁好食ga!!!, 同埋d cookies 又好正wor. 玩到咁上下就sit bus 返home la, 點知係沙梨頭果到勁塞,塞左成10 min , 10 cm 都move 唔到=.= 跟住落車行返去lor.果晚約左 CEM ge 舊同事去唱K , 唱到10幾就閃左la. 第四日完………..
 
初五:
果朝10點幾去左Ricky home ( miss 張教會ge 朋友) , 佢話一齊see下聖經wor,見得閒,去一齊chat 下lor. 不過see左陣都有d 得益, 果日我地discuss 一d 有關生命ge 野,生存同生命係唔同ge 野黎ge,你唔死得,有飯食,有水drink果d叫生存, 生命就need more ,就係要有朋友la, 有希望la,同埋有愛la…etc. 好似好玄咁,但係好有意思wor, 同埋ne,我覺得每個人ge 生命入面都會有個mission(使命) ge . 之後佢地就教左我玩Hearts( 即係電腦入面個傷心小棧) 都幾好玩,玩到咁上下就同佢地去食lunch la, 跟住同佢地去buy 左本聖經,得閒真係要see下入面 d 野la, i think 對我自己ge 人生觀都會有d 改變ge . afternoon 就去左反光home到打衛生麻雀,我不嬲都唔打錢ge, 跟住教埋佢地玩German Bridge la, 真係一個唔錯ge game黎ga,又可以用腦玩. 玩到6點幾就閃左la, 跟住返home 食dinner . 第五日完…………
 
初六:
果朝10點幾去左明愛教Lucia d physics. 不過次次教人都係咁ga la,教教下變左做吹水,做左成朝phy 都係做得幾題.原來佢d maths quiz 都幾係野ga wor, 10 min 做7條differentiation =.= 慢d 都炒. 跟住咁上下就同佢去食lunch la. afternoon 就去左羅sir 果到拜年la, 跟住少不了ge 緊係吹下水,同埋同佢個fd install左個window XP ,吹到咁上下,就返左home la. 呢日真係好似無咩野做,算係比較得閒la, 打左陣新鬼武者.on下line 咁就一日la .第六日完……………
 
初七:
果朝又係去左Ricky home到see聖經, 今次discuss ge 主題ne ,就係計劃la, 要做好一件事,就要有計劃la, 同埋都discuss 下 now d teenagers ge 野la, 之後又打German Bridge la,今次終於win 返一次,真係happy^^. 之後同左佢地去食lunch la, 跟住就去左學dancing. 睇黎later 都要buy返對技巧鞋la, 唔係轉果時隻鞋好chi 地. 今堂都學左好多舞步,我個partner都轉到暈暈地. dance 完同佢行左一陣, 就返home la. 返到去my mother 比左d湯圓我食,我先知今日原來係初七=.= ,祝你地生日快樂la.跟住night 果時去左我契媽ge home 到拜年,唔知點解次次一去到我都會彈下佢個piano . 今次就好努力咁彈左光良首"約定"出黎. 不過都係一個個音咁彈ga ja, 唔太好聽. 之後同parents 去左八佰伴果到食dinner .食完就返home lu. 第七日完………..
 
終於打完=.= 打左個幾鐘, 想我得閒update 下就記住留下言la bor,haha
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

6 則回應給 放假放到悶悶地, 得閒打返d 日記

  1. Smith 說:

    你新年都幾多野搞WOR~
     

  2. harry 說:

    你個新年D節目好豐富喎^^

  3. lucia 說:

    煲bible 煲成點呀??

  4. Eric 說:

    呢幾日都有read ar,發覺原來read bible 都有好多得意野可以think ga

  5. Downtown MAN 說:

    哈哈,新年忙著要玩。我便超無聊了。

  6. clliff 說:

    你又俾我點左名la, 怏去我個space

發表迴響

