日記 ~ 3月12日 陰/雨

         今日都幾開心,就打返一篇日記la. 今朝6點鐘就起左身, 你地可能會問點解咁早la,因為今朝要去做鐵人比賽ge工作人員( i.e. 鐵人比賽即係要run,又要踏單車果d比賽), 要7點去到新麗華. 跟住就跟車一齊去左澳門蛋, 去到果到好似去左沙漠咁lor,周圍咩都無,我ge 工作ne ,就係做記錄ge ,即係等人地finish左就drop down 佢地ge 成績,都幾好ga,無咩做,有$ 120 一次, 做到10點幾就返home la.
         一返到去就要prepare 下我afternoon 果個magic show la,係勞校ge 歌唱比賽黎ge, 叫做 "312 留聲機". 到12點幾咁上下,parents 就岩岩去左buy d sushi 返黎做lunch ,食完就去勞校做rehersal la. 今次我wear 一件shirt ,再加上一條mickey mouse ge tie ,都幾搞笑ga,個outlook . 去到果到, 採排左一次,就等開show la.佢地年年ge show 都有一個主題, 真係幾好ge idea, 今年ge 主題係留聲機. 到3:15 個show 就正式開始la.
         一開始係獨唱組, 唱到咁上下,傑少同埋傑嫂就一齊黎左see la, 佢一見me 咁ge outlook 就係咁笑=.= 跟住唱完合唱就到我出場la, 今次我ge 角色係一個magican ( 唔知點解個hobby 係汁垃圾 lor=.=) ,之後就玩左個snow ge magic . 跟住個show 係咁去, 最後我宣佈埋獨唱ge result 就大合照la,係咁影相. 最開心ge 係佢地學生會比左一束花比我ar,好靚,thanks 曬佢地.
         之後我地去左禮堂到食下野, 咁果時就同佢地chat下 ,仲有ge 少不了玩返幾個magic la, 仲有同其他學生會交流下, 食到咁上下,我就開始用d poker黎write我d 卡片比人la,係咁write ar write ar,好似罰抄咁,haha,跟住到大約8點到, 就bring 住束花,仲有我d magic tools 返home la.
        返到home bath 完就開始do 下hw la, do 到咁上下就黎打blog la, 今日都差唔多係咁la,真係幾開心lor, 下次有機會ge 話, 一定會再去勞校到表演ge!!
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

5 則回應給 日記 ~ 3月12日 陰/雨

  1. Kai 說:

     
    MUD你HOBBY唔係食西瓜咩?!=0="

  2. tinatina 說:

    "汁垃圾"
    型到爆啦你😄

  3. mo 說:

    大佬果然勁wo!~
     
    haha!~

  4. 回頭::全是難忘ge回憶~ 說:

       嘩”開心死la:”
       有花收呀!返屋 企果陣有無比人眼甘甘咁望住你le”?

  5. Eric 說:

    haha,有ar ,好多人望住

發表迴響

