周記 4月9 to 4月14 晴/陰/雨

       打返今個week ge 野sin . 星期日果時我美國果個uncle 同埋auntie, uncle ge mother 返左黎, 仲有我表哥同表妹,我同表哥好似15年無見la,之前果次見佢係3歲ge 事la, 我parents 仲話我同佢打過tim ar, haha,都唔知係唔係.而我表妹真係未見過la,果時佢都未出世,今次係第一次見佢. 佢地成幾箱行李咁ne, 一黎到就搬到我同表哥上氣唔接下氣咁lor,行4層樓=.=.咁之後我地緊係要出去玩下la, 去左漁人碼頭, 大三巴行下,影下相咁la, 之後同佢地同契媽一齊係濠景食buffet ,食完之後緊係黎返張大合照la.
 
        因為佢地好多人返黎bor, so 我個home 唔夠sleep la, 我就去左契媽到訓兩晚la, 食完buffet 唔知who ge idea ,我地由濠景行返去新口岸果頭la =.=, 咁契媽home又無得online, 我就教左契姐契妹佢地一齊玩German Bridge la, 真係幾好玩ga. 跟住我發覺左, 係契媽home果到搭28A返學係又快又有位坐ga ,真係好><.
     
      之後星期三去左開會,係about 5月12 ge 一個drama show ge, 今次做英文版 ge "Romeo and Juliet" ( 羅密歐與朱麗葉) , 無la la 比人choose左做Narrator (旁白) , d 台詞又多又長=.= 不過算la,應該幾好玩ge ,haha.之後果晚就返左大陸la, 去陪uncle auntie佢地, 又教埋佢地玩German bridge, 真係將German bridge 發揚光大la ,haha. 佢地都玩到上曬癮咁,成1點先sleep ,果晚又hot wor, 唔係太好訓la.
      
      第二朝一起身勁cold =.= 都唔知咩weather 黎ge,yesterday勁hot ga ma,仲wear short ge T shirt tim, 果日同佢地成大班relatives 食 lunch , 之後就同左表姐(大陸that one),表哥,表妹 影貼紙相la, 講真,我都好內無影la, 今次影返夠本, 玩到din 左咁,haha, 之後返Macau lu.
 
      今日ne,朝早去左同momo 溫phy ,佢星期二exam la bor, 真係快la, 點知今日明愛唔開, 去左高M溫, 係咁做d GCE ge past paper, 真係幾多lor, 80年代都好似有, 唔經唔覺做左成朝la, 跟住緊係食下M記ge 新出品飯tanstic la, 牛肉味都ok 好食la,仲有粟米跟,都唔錯ga la. afternoon 就去左教會ge 一個活動玩,今次係miss 張同佢老公handle ,都幾好玩ar d game, 跟住收到tina 姐tel ,佢話要我22/4 去探弱智人士果時出個magic show wor,今次又要 think la><
 
     finally ne, 祝auntie uncle 佢地一路順風la, 佢地真係幾nice 又好玩ga, 得閒多d返黎玩la.
    
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

4 則回應給 周記 4月9 to 4月14 晴/陰/雨

  1. tinatina 說:

    haha, 唔係弱智人士
    係精神病者~~
    冇呀
    你變d 野出黎送俾佢地就得架喇~~
    唔係好使諗的~~

  2. Downtown MAN 說:

    慘! 我忘記了濠景在哪裡…順風fly唔起wo…

  3. mo 說:

    HIHI!~ 大佬!~ 等我係度留返幾句野先!~ kaka!~
     
    睇到你寫得咁開心~~ 我都幾開心~~
     
    其實係講假ge.... kaka~~
     
    ^_^
     
    我都唔知講d乜好!~  等得閒一齊出黎踢波la!~
     
    kaka!~

  4. Eva 說:

    好耐都冇見過ge親戚,你地見番會唔會有陌生的感覺呢?

發表迴響

