~ 日記 ~ 5 月 1 日 晴 + <> part 1

          今日就係期待左好內ge 足球比賽la, 其實都唔算比賽ge, 只不過係我地機電工程系ge 師生一齊去踢下波聯誼下咁je. 今朝好早醒左,唔知係唔係太exciting=.=, 今日我第一次去踢大場ja( 即係7人草地場,平時踢開5人場) . 工人球場真係幾大下, 今日又hot又曬, 不過咁仲好玩,haha. 一開波就對老師, 佢地勁到ar=.= , although finally lost 左,但我地都好enjoy個比賽ar, never mind .之後就做左一場旁證,第一次做,都幾過癮ar, 不過咁曬就有d 無奈……今日最唔愉快ge 就係ar Hei 打龍門果時同人炒埋左一齊, 傷左隻腳, hope 佢無咩事la. 跟住afternoon 就stay home study la.好似有好內無試過成個afternoon係home lu, 呢輪比較busy, 一路study , 一路rest 下咁就一日la.
          
            好la, 跟住就到打回憶錄果part la, 可能你地會問,無la la 打咩野回憶錄la. 人地usually 係年尾打下成年做過d 咩ga ma, 但我就當生日先係一年, 但上年生日前都有d memories想打返出黎ge,就提早左打la, haha. so part 1 ne,就係上年生日前ge memories la.
           
             記得上年差唔多呢個時候,我地就要畢業考la, 係最後上堂果幾日,我地日日都數住仲有幾多days left, 到左最後一日, 我地最唔想黎果日就黎左la…………果日差唔多個個teachers ge 堂都用左黎影下相, 唱下歌咁, 不過陳sir ge 性格都係無變, 教書直落無break=.= 真係盡責, 佢係我其中一個最專敬ge 老師黎ga. 最後佢都破例咁比左5 minutes(都唔知有冇=.=) 比我地同佢影下相咁la.跟住afternoon 上果
兩堂phy 堂真係玩到好high, 有人仲唱埋國歌 tim ar,真係過癮. 最後放左學就四圍find d 老師影相la, 果日都差唔多6點d 人先開始left, 我之後仲去左學生會坐到7點 school 要close 先走…真係依依不捨,唔係好想走ga ja…….返到home 睇返d 相都有d 感觸tim ar..><…..
write 住咁多sin , 欲知後事如何, 請看下回分解………..End of part 1
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

5 則回應給 ~ 日記 ~ 5 月 1 日 晴 + <> part 1

  1. chao 說:

    when shall you pubish your next chapter, i want to read! coz i am curious in everyone\’s daily life! i admit that i am a busy body… he he!
    i feel a bit touch when you mention your last day in school coz i am always wondering my last day of school in the future!

  2. Eva 說:

    真係愛校……gum有冇入校友會ar,,,gum你一定會知who is黎x輝啦!!

  3. mo 說:

    好期待下集呀!~  ><
     
    eric~~  快d寫la!~  >< 雖然我同你都係咁忙~~  kaka
     
    係呀!~  真係幾好玩呀!~ >< 我都係第一次去踢大場咋!~ 個feel好好呀!~ 不過就有d美中不足lo!~ 希望a曦隻腳可以快d好番la!~  
     
    我知道原來守籠唔係咁易ga!~  >< 睇黎真係要去練下la!~  kaka!~
     
    希望我地ge提議可以搞得成la!~ 不過... 好似有d難度wo~ >< 好難請到人呀!~ ><

  4. Downtown MAN 說:

    盲炳數在心中的至理名言,至今仍然不敢忘記!!!那天晚上F6B去新口岸飲嘢。之後聊天到3~4點。
     
    我這兩天也有想起上年今天的事,那時我在想,我一年後會站在哪裡???

  5. Eric 說:

    係ar,呢幾日比較busy ,得閒會打埋part 2 ga la,多謝你地ge 支持wor,haha

發表迴響

