~日記~ 5月5 日 晴/陰/雨

         過左咁多日都無咩time 打tim ,今日就補打返果日ge 日記la, 果日係holiday 黎ge, 但我就應該好似無放過咁haha,不過玩得好開心,點解ne?? 自己睇落去咪知lor……..
        果日我要去做tourist guide, 就係要去玩世遺尋蹤, 即係陪d 黎macau 交流ge 同學仔去周圍玩la, 果朝一起身都幾好天ga, 點知一出門口就rain =.=….. 咁咪bring 左把umbrella lor,點知我一去到大堂集合,就立即出太陽,仲要係好曬果隻, 咁我做左一組ge 組長,好彩我地果組all 都係講廣東話ge je, 真係好,haha. 咁我地第一站就去左何東圖書館la, 順路緊係去buy 碗豆腐花食la, 跟住影相又rain 過,仲要好大tim=.= 等到佢無咩雨就去左風順堂, 澳督府,仲有去埋阿婆井tim ar. Although 個行程無叫我地去主教山ge,但都順路去埋la, 果到上面d 風景真係好正, 唔去真係waste 左,之後去左媽閣廟,佢地有d 就入左去拜神,真係誠心la.  跟住都成點la, 我地就去返新馬路果到食野la.
        咁難得黎到macau, 緊係去食下街邊野先夠風味ge,我地就去左天神行果到食牛雜魚旦果d 野la, 仲每人buy左杯鮮果撈tim ar, 食完緊係未飽la, 我地打算去黃枝記食noodles ga la,點知又太多人wor,跟住行下行下有個hk ge fd 話祥記d noodles都好正ga wor, 咁我地就去左try下la, 佢真係無講錯la, d noodles 同d 牛腩都係勁勁勁好食ge. 食左咁多野都差唔多夠皮ga la, 咁我地就開始出發去大三巴同大炮台la, 之後仲去埋東方基金會tim ,  之後原本個行程要去埋燈塔ge,但因為無咩time ,又太far, so 我地choose 左去食野算,haha. 跟住我就bring 佢地去永樂果頭食雞絲翅la, 5蚊一碗,真係又抵又好食,點知食食下又rain=.= ,跟住我地咪hold 住把umbrella eat lor, haha,第一次咁食野,真係funny ar. 之後緊係順路去埋三盞燈食緬甸野la . 我地去到就食左耶汁雞麵同埋魚湯粉, 好似食極都唔飽咁ge ,haha. 之後就返龍環葡韻到集合la,我地因為食得太happy 就late 左到>< 仲去唔曬d 地方tim ( shu…..細聲d )  ,不過算la,佢地happy 就ok, 果時仲有人buy左d 金錢餅比我地食tim ar.
        跟住果晚我地食去左黑沙到BBQ la, 成班人玩真係正,haha, 跟住一路食, 一路吹下水咁就B 到9點幾la, 跟住想走果時等左好內bus, 點知一上到bus, 先知部bus 應該無食飯lor, 行得勁slow =.= , 果時上斜我諗我行仲快過佢ga lor,無奈…..之後用龜速前進, 成個hr 先返到macau =.= 返到home 就勁tired la, 沖左個涼就sleep lu…….
 
       好la, 又到呢個冇獎問答遊戲ge 時後la, 問題係: 我果日總共食左幾多types ge 野ne?????快d 答下la wor,haha
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

2 則回應給 ~日記~ 5月5 日 晴/陰/雨

  1. Suen 說:

    Eric,
    你嘅推介好正…..
    去左原本冇得去嘅主教山
    食左原本冇得食嘅美食
    U r a great tour guide!!!

  2. Wong 說:

    等我數下先…
    豆腐花,牛雜,魚旦,鮮果撈,牛腩麵,雞絲翅,椰汁雞麵,魚湯粉,金錢餅,BBQ…
    10樣,唔知我有冇數錯lee?hehe…
    一日食咁多野,正la~^^

發表迴響

