~~18 歲的最後一天 + 18歲的第一天~~

     今日係我18歲ge 最後一日la, 同埋ne,今日我就已經收到第一份ge 生日禮物la ,haha .( 咪住sin ,唔係wor,應該係18 歲ge 最後一份生日禮物) but anyway, 講下今日做左咩sin . 首先ne,因為前晚3點起身睇波ge 關係ne, last night 係勁勁勁好訓ge, 一訓就訓到8點幾( 平時我7點幾醒ga la). 跟住morning 就玩左陣MSN ne, 咁玩下玩下ne,唔知點解會think 左句野,就係" 唔煙唔酒, 唱K 早走"  think 返起都幾好笑, 呢句野好似幾襯me wor, haha. 跟住就去左煮飯la.
      食完飯ne,就去左學聯到交錢, 因為我今年又報左京港澳學生交流營, 今年係第三年去lu,真係好好玩ga!!!!! now 年年都去一次beijing, 感覺就好似返鄉下探親咁,haha. 咁交完錢ne, 就去左ricky home到study 聖經la, 咁睇完之後ne, 佢地就神神祕祕咁叫我入房等下sin la, 跟住就叫我close eyes 出黎,一行到出去ne, 就叫我聞下有d 咩野味la, 一聞就聞到有好香ge 咖哩味la, 仲有利賓納ge 味wor, 跟住我諗la : 咖哩汁加利賓納咁新奇ge 飲法,唔係掛 . 跟住一開眼ne ,就見到面前成大bowl ge 魚旦,仲有肉丸同埋墨魚丸, 真係有d surprised, 佢地知我like 食就make 咁大 bowl出黎, 今次炮製呢bowl 野ge 有Ricky ,Cyrus, ar 宏仲有ar 禮ge ,真係very very 多謝佢地la, 我咁大個人都係第二次食咁多魚旦ga ja, haha.( i.e. 第一次係n 年前去天神行果到打算buy 魚旦同牛腩食ge, 點知果個野聽錯左,比左10 蚊淨魚旦我…..=.=……果次食到我ar). 因為無理由插支蠟燭係果"dull" 魚旦到ga ma, so 我地就用左支牙籤上面加一塊葉當住先la , 跟住就緊係close eyes ,make wished ,就吹蠟燭la ( 唔係wor,係吹果塊葉=.= ) 跟住就緊係大擦一餐la ,haha. 一路食魚旦, 一路飲利賓納,再一路講波ge feeling真係唔錯.
 
 
 
     好la ,講完18 歲最後一天,咁跟住落黎ge,就係18歲ge 第一天la, 果日咁岩撞正考GCE 物理ge paper 6, 真係poor=.= 但係以我ge 性格,生日咁大件事緊係唔溫習住ga la. 果朝一早就get up 左, actually我日日都咁早get up ga la. 跟住就prepare 出去 BBQ la, 咁就約左個fd 係某處等,點知佢地全部人都未buy 野去bbq ge=.= 咁我地就一齊去buy d 野食ar,野飲ar,叉ar,果d 野la, 一buy完出門口….點知raining ><…".去bbq 先黎落雨…唔通連個天都唔仲意我ar????" 以上說話引用自廣告. 咁入返正題先, 我地都buy曬野la, 同埋d rain又唔係大,咁我地ge bbq plan 係無stop 到ge ,跟住就一齊sit bus 去黑沙la.
      去到黑沙真係無落雨wor,真係好^^ . actually 今次係我個fd ge 舊同學聚會黎ge, so 我識得ge 人only係佢同佢個fd=.= but anyway ,一去到就起爐la, 跟住就bbq la, 同埋同d人chat 下咁lor, 咁就一朝la, haha.afternoon ne ,就返返macau 到la, get左d birthday gifts,就返 home 到食下野,prepare下個GCE exam la. 個exam 係at night 考ge ,一接到張paper,真係有d 呆左,唔識一半=.= anyway, 撞lor ,haha. 跟住考完之後ne, 有個fd 又call左me 比gifts me la,跟住就返返home 到on下line . 因為第二日就考GCE maths la, 咁果晚玩左陣, 就去sleep la, 因為第二朝一早又要起身,去明愛教 rachael, cin姐,elaine maths la.
      上年ge gifts actually就唔係好多ga ja, 得幾份…有T-shirt, 有個calander, 有部Impluse Gundam…..etc ( 唔知有冇write 少左ne ,haha) 打住咁多sin, 打到手都軟埋=.=
      
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

1 則回應給 ~~18 歲的最後一天 + 18歲的第一天~~

  1. Fai 說:

    大個仔lo~~~haha…
    又有一個十到"問"la~~~kaka…

發表迴響

