~~十九歲的第一天— 27/6/2006~~

      因為呢幾日都比較忙,so 今日先打返19歲ge 生日d 野la. 咁ne, 話說果日係星期二黎ge,一起身,my parents就比左利是我la, 跟住my mother 就煮左碗noodles 我食la( 唔知點解生日要食noodles ) . 話時話,今年ge生日係新曆同舊曆the same day wor,真係巧合la. 咁食完碗野之後ne, 一開手機,就係咁有收message ge 聲音, 好多人都同me 講happy birthday la(有幾個message仲要我快d find gf=.= ),真係多謝曬你地la^^ . 咁之後online左一陣, 都係好多happy birthday 彈左出黎la ,haha. 跟住中午去左同Leo 食飯, 同佢都有一排無見la,因為佢去左hk 讀書. 想當年我地係IS 果時, 都一齊做左"影相佬"好多年, 一齊行上畢業個台上面tim ar, 時間真係快,咁就一年la. afternoon 就去左佳景打bowling . 去ge 人ne,有班長la, 字典la, cyrus, ricky 同埋ar 宏. 都玩左成個afternoon la, 碌到手都軟埋, 但我竟然有兩次strike(全中) wor, 真係好彩,haha.
 
     咁玩到咁上下, carman 就call左我去get生日禮物la, 跟住去左三角花園果頭la, 咁大頭話我生日會請食飯wor,咁呢個機會緊係唔好waste la, 不過威斯丁又太遠wor, 近近地去左食M 記算la ,haha. 跟住到around 8點鐘到la, 我地就去左top 1唱K ge. 咁識我ge 人都知我唔係好like 去ga la,不過見係生日,就去下la ,haha,可以請多d fd 一齊celebrate ma. 一開波去果到ge 人就有大頭,tina 姐, 輝爺, ar 秋, 字典and me la.  咁我係d " 唔煙唔酒,唱K早走" ge 人黎ga ma, so 去到只有唱同埋玩la, haha. 咁玩到咁上下, shiel 都黎左la, 仲bring 埋份gift tim. 跟住唱到around 11點到la,我d 大補習生都黎埋( 因為佢地係我d 補習生中最高form ge,叫大補習生la ) , 有fiona leung, fiona lo, michelle 同埋gemma la. 因為that day 都係gemma ge 生日黎ge,咁佢地同gemma celebrate 完再join 埋我果個la. 佢地都bring 左d gifts 黎,真係有心la><. 咁finally等埋傑少,因為佢岩岩放工, 我地就開始切cake la,咁finally 11點半到la,我就走左la, 有幾個fd stay 係到唱到成5點tim,haha.
     呢日好開心ar, 收到n 份gifts. ( n is an integer bigger than 5 ) . 係到ne ,真係要多謝你地la, 多謝你地 every one 講ge happy birthday^^.  我覺得人同人ge  相識係一種緣份黎ge, 總知識到你地係我ge 福氣la!!
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

4 則回應給 ~~十九歲的第一天— 27/6/2006~~

  1. CARTER 說:

    再次同你講聱happy birthday~~~~^^
    希望第時有機會再出黎玩呀~

  2. Eric 說:

    haha, thanks again ar, 我地開學前都應該會搞多次活動ga

  3. Alice 說:

    個個人19歲生日果年都係新曆同舊曆同一日ga

  4. Ho 說:

    嘩~~好開心喎~~
    希望你年年生日都過得咁開心la~

發表迴響

