~~仲夏圓舞曲~~30/6

       呢幾日都係幾busy ar, so 無咩time 打返果日ge 野,咁now 就打返la ,haha, 不過都係briefly explain la, 詳情可以參考班長la, 輝爺la, ar 秋…..etc ge space ge, 應該會詳細好多 ga.
       咁呢個party ge 目的ne ,就係我地澳大機電工程大一ge 學生同埋鏡湖護校大一ge同學仔一齊交流下ge. 咁一開始ge 時候ne, 緊係玩返d 互相認識ge games la, 之後ne, 就到左表演我地一個自己作ge drama ,我係入面做王子ga ,haha. 話明係舞會la,咁緊係要dance 下la, 咁佢地就跳左龍舞同埋華爾茲, 我同c 朗就表演左samba 同埋romba ge. 之後ne, 我地就請左EME ge 歌神ar 傑唱左首" 夕陽無限好" ,真係好聽la ,haha. 之後就去左食dinner la,  跟住玩左15/16 同埋一個RPG ge game. 最後就用左我地ge drama part 2黎結尾la.
        但去到最後影相果時ne, sudddenly 上面播左首" 友共情" 出黎wor, 跟住ar 傑少就係上面dash 落黎, 送左副撲克牌比我la, 上面every card 都有佢地ge 簽名tim ar,真係好靚,原來佢地係我唔知ge 情況之下, 靜靜雞咁find 左全部人簽名. 果一刻真係好感動, 差d cry出黎tim ar>< 真係好多謝你地!!!!!
        今次舞會都幾成功ar,係到要多謝咁多位參加ge朋友仔la, 仲有help 我地ge工作人員la, 同埋籌備左成個月ge 班長,c 朗and cathy la.呢個月黎真係prepare得幾辛苦, 同埋幾busy 下ga. 下次有機會再玩過,haha
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

1 Responses to ~~仲夏圓舞曲~~30/6

  1. mo 說道:

    好感動呀!~  今次ge舞會咁成功~  真係不枉我地咁辛勤呀~  ><
     
    kaka~

發表留言