2005~2006年度慈幼中學畢業典禮 + 穿上校服的最後一天

        時間過得真係快, 話咁快今年慈幼 ge 畢業典禮又舉行左la, 咁快又一年, 想唔認老都唔得tim, haha. 今次ge 地點依舊係大會堂. 今年雖然唔係我畢業, 但係我都去左see 一班師弟ge graduation. 特別係黃家浩, 都識左佢好多年ga la, 都係老朋友黎ge, haha.佢係又勁又好人ge 人黎ga( 我好少咁讚人ga,haha ) ,  今年到佢講畢業致詞wor, 點都要去聽下la. 咁我10點去到大會堂果到, 就join 埋大頭, 一齊入去la. 但係你地都知ga la, 入去see 都要比tickets ge, 不過門口果d ar sir 同我都幾熟ge ,加上入面都仲有位left, so 我就入左去la.
 
       咁個典禮一開始就緊係唱下校歌先la, 話時話, 成年無唱過我都仲記得d 歌詞, 同埋唱果陣仲好有feel tim ar><唱得特別大聲同埋落力,haha. 咁之後神長講下野就開始領證書la, 呢d 都係例行公事la,我今日黎ge 目的係等聽畢業致詞ge je. 咁到差唔到講ge 時候, 我就見到黃家浩有d 緊張咁坐左係到等上台la, 呢個心情我係好清楚ga >< 我上年都係咁. 咁我就行左埋去同佢talk 左幾句la, 叫佢唔洗咁nervous. 今年ne, 係我地school第一年用英文講畢業致詞, 都算係一個里程碑黎ga la, 100週年wor. so我都感覺到佢ge 壓力都唔細. 咁finally 都到佢上台講野la, although 用eng 講, 但係都講得好順暢( 但d 人聽唔聽得明係另一回事la ), 果然係黃家浩ar,finally 全場熱烈ge 掌聲就完結左今年ge 畢業典禮la, 之後到左d 表演環節, 有violin 同埋銀樂隊ge 演出, 今年應該係我第十年黎慈幼ge 畢業典禮la, 因為之前我年年都係黎拉violin ge,係上年要講speech先無拉到.咁完左之後,影下相就走左la.
 
 
 
 
       好la, 咁係呢到就講下我上年最後一次wear school uniform 果日ge 情況la. 我仲好記得, 果日係7月2號, 即係我地IS ge 畢業典禮la, 果朝,我一早起左身, 跟住緊係沖個涼, 洗個頭先出去la, 因為今日mother 返工果面請唔到假,so 得我father 一個去see, 真係有d 遺憾ge ,不過我mother 一早都幫我熨好左我ge 校服, 佢咁多年對我ge 默默支持,係果日特別咁感受到><  跟住整一整d hair and clothes ,就向住我係IS 最後一個舞台出發la.
 
       去到大會堂, 見到個個同學仔都好精神, 都有d 高興, 但係今次應該係最後一次我地全班一齊相聚ge 時候la, 心情真係有d 複雜. But anyway, 天下無不散之筵席, 分開都要開開心心ma. 咁一開始ge 時候, 緊係唱下校歌ga la, 今次係我唱得最大聲ge 一次, 亦都係我著起慈幼校服ge 最後一次. 之後就到左get 畢業證書ge 時候la,當陳sir 讀到我個名果時, get 到張cert 果個moment, 心諗" 我終於畢業la ,haha " . 之後, 仲頒左一d prizes. 我今年get 到first prize, 操行prize,同埋蓮花prize .仲有一個係扶少團ge 服務證書. very happy la.跟住我就等待講畢業致詞ge 時候la.
 
       果時坐係到真係有d 驚,although 我都有唔少ge上台經驗, 但係今次係畢業典禮, 我係代表全體畢業生講話ga, 所以個壓力真係唔細. 果時suddenly 覺得個冷氣有d 凍,同埋我隻手都開始凍起黎la . 但係果時都有d ar sir ge 鼓勵,總算冷靜到落黎ge. 聽到台下ge 掌聲響起,我都知道係到我上台講野ge 時候la, 一篇背負住全體畢業生感受ge 講話….咁我一上到台, 見到全部觀眾都係鴉雀無聲, 等待緊我講第一句話. 果時心情當然緊張,但又好興奮, then 我就start 左我ge speech la, 講到一半ge 時候, 當我講到 " 一日慈幼仔,一世慈幼仔" ge 時後, 全場都鼓起掌,真係有d意想不到同埋好開心. 跟住我就continue 我果篇speech la,講到最後果到,真係好想cry, 但係係咁多人面前,點都要忍住ge, finally 我都finish 左我ge speech ,當我謝幕ge 時候, 佢地比出黎ge 掌聲, 係我咁大個仔聽過最好聽,同埋最大聲ge 掌聲黎ge, 我果刻真係好感動,同埋好開心,因為呢次係我咁大個仔最有成功感ge 一次,我應該呢世都唔會forget.  我諗坐係觀眾席ge father 都有呢種感覺. 同埋i think 每一位畢業同學,都應該會對呢篇speech有共鳴ge…..畢業典禮ge 禮儀部份就係呢d 掌聲中完滿結束la.
       之後又係例行ge 表演節目la, 跟住完左之後我地就影下相, 就行左出去大會堂門口 la, 跟住有兩個fd 送左束花比我,真係好開心>< 畢業有花收, 仲要係sunflower黎tim ,haha…….跟住開心又感動ge 一個朝早就完結左la.
      大家想睇返篇畢業致詞ge 可以去我個blog, oct 2005果到find 到ge, 咁想see video ge可以直接ask me send la!
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

2 則回應給 2005~2006年度慈幼中學畢業典禮 + 穿上校服的最後一天

  1. Ho 說:

    中學時代~~係一個最單純~~最可以完全表達自己感受ge時期~~
    我相信高中畢業禮係最感人ge畢業禮~~

  2. mo 說:

    講起畢業典禮~ 好想喊呀><  嗚嗚........

發表迴響

