~京港澳交流營2006~ part 1

返左黎咁多日,都無咩time 打返個trip ge 野tim, 好la,今次就打住一半先,因為今次實在太多太多野發生la, haha.
下半part 就等下一次先打埋la.
 
7月27 日~~~~~雨
 
今日係出發去beijing ge 日子, 唔知係唔係太exciting ge 關係la, 前一晚都唔係咁好訓( 但今年係第三年去la wor).Anyway, 果朝一早就起左身, 打算整理好d 野就準備出發la,我地係要10點am 到airport ge. 但果日一get up 就rain, 仲要係唔細ga tim=.= . 出發先黎落雨,真係幾無奈ga!!!
跟住9點鐘到, 我都係唔理rain la,叫左老豆車我去airport, 因為係sit 電單車ge 關係, so 去到都有d 濕濕地, 同埋個頭盔個擋風鏡係果朝整爛左(真係無奈=.=)去到 airport 果時,我係半邊face 比雨淋到好cold, 但半邊仲係hot ge, haha.
咁去到airport 就等齊人, 去check in ,影下相, 吹下水咁la, around 12 點果時就上左plane, fly 去beijing. 係plane 左玩左陣German Bridge, 點知suddenly有個空姐行埋黎,問who係Tina 小姐, 原來佢地知道果日係Tina birthday, 就送左隻" 飛雞" 比Tina la, 真係funny and very suitable for her><果朝係airport 我都特登玩左個叫" 生日快樂" ge magic 比佢see .
去到beijing 之後,個airport  個feel同之前係一樣ge , 之後我地就去酒店到放低d belongings 先la, 今次我地住果間野叫易豪酒店, although 個地方係僻左d ,但係間hotel 真係幾靚同埋幾舒服. 咁去hotel ge 途中ne,我地就係車上玩左陣killer la. 一如以往,我一係做法官, 唔係ge 話我一定第一round 比人kill左=.=(試過有次兩個killer 都一齊kill me 一個lor).
跟住食dinner 果時,就全部人一齊同Tina 唱生日歌,跟住仲送左碟豆腐花比佢tim ar( 係一碟豆腐加朵花) ,之後果晚唔記得玩左d咩,咁就一天la.
 
 
慢著,我好像忘記了北京的同學們看不懂廣東話的打法, 那麼以下幾天用回書面語打法吧……
 
7月28日~~~~~陰/雨
 
今天一早get up ,去了大堂那裡拿衣服和營服, 因為今年有份做營長助理, so 要下去幫手. 之後在酒店吃完午飯後,我們便出發去北京語言大學, 今年的開營式也像以往的一樣,之後又是來到了正門那裡, 三百個人加一些嘉賓來一張大合照, 真的是很大很大, 之後回到大樓裡照照相, 和組員們認識一下,今年我的組是泰山鷹( 第一年也是^^) 之後我們來到餐廳一起吃開營的晚餐, 因為今天也有同學生日,所以大家又唱了生日歌和送給她一個生日蛋糕( 之後好像天天也有人生日的) . 吃完之後我們就回到主樓, 舉行開營的聯歡晚會了.
這次我也是代表澳門表演magic, 今次玩了一個drawing 的magic, 請了一位香港的朋友上來玩, 還送了她一張畫, 之後教他們玩一個可樂的magic ( 這個應該很好笑的><) , 那天晚上的表演也很豐富, 有空手道、健美操、drama 、dancing……etc 因為我玩完magic 後留在後台, so 可以和他們拍照^^
完了之後我們便回酒店, 開始了我們的活動了,haha.
 
 
7月29日~~~~~陰/雨
 
今天是我們成為好漢的大日子, 不到長城非好漢ma. 我們一早起床, 出發去居庸關長城, 在那裡我們要舉行一個迎奧運的宣誓活動, 每一組要選出京港澳各一個代表出來講出自己的心願, 我們的那組派出了王寧,戒指王和我. 我們的願望是很簡單的,就是" 宇宙和平" la!!!!!!!!! 之後我們將自己的心願放在氣球上,讓它們一飛衝天吧!
之後我們開始了爬長城的鞎辛任務, 今年的長城在居庸關, 比起八達領要斜很多,我想大概也有60 度吧, 再加上那些樓級又長又高, 如果不小心在上面跌倒的話, 我想幾分鐘後會跟天主say hello 了. 經過長征後,我們去了下面買東西, 在商店的門口,我們碰到幾個外國人, 在交談中得知, 他們是從荷蘭來的. 之後去了比較遠的地方買東西, 回來晚了一點, 真是對不起, 楊芳組長><.
行完長城後,我們去了食烤鴨, 水準不太好, 上一年全聚德的比較好吃. 但是吃飯之際, 我們組的北京組員葉飛因為家中有事,不能再跟我們一起玩,要回老家了, although 我們只認識了一天, 但送他走的時候也有些依依不捨,我們在他的衣服上簽了名,  也和他一起拍照留念.
下午去了首都博物館, 沒有什麼特別,不提了.
晚上聽了一個國防的講座,很悶=.=
 
 
今天就寫到這裡吧, 明天continue, 大家看到space 記住要留言ar^^
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

3 則回應給 ~京港澳交流營2006~ part 1

  1. Downtown MAN 說:

    我想如果跌倒應該就會在2 min.內和上面那位老友say hello了

  2. Downtown MAN 說:

    你年年都有得去真是超envy you, haha…

  3. 海珊 說:

    係lor,,,,點解你年年都去ge?? 係咩organisation 搞ga?? 其他人點先可以join??

發表迴響

