日記 ~ 10月1日 ~~~晴/陰/雨

好內都無update過個space la, 因為呢排都好busy 好busy. But anyway ,都打返日日記先la,今日真係發生左好多野la.
 
     今日係國慶,但係好似無咩特別ge 感覺, 訓到8點幾就起左身la( 算訓得late ga la,平時7點幾=.=) 之後就做下hw , report 咁la, 做到咁上下,就開始左一d 非常艱辛同苦悶ge mission ,就係打返曬d 電話簿la=.=. 因為由今日開始,電話no 全部都升位,if 唔改返佢ne, 就see 唔到人地ge 來電顯示la. 果d 咁ge "6" 字真係打到手軟. 打完之後就同parents 食lunch la.
 
     今日原來係rosa 中文部ge open day wor(對上一次好似係4年前) , 咁afternoon 就同Grace 同埋如意去左睇睇 la, 入面actually都唔係好似open day ga ja, 似一個mini bazar 多d, 好多攤位都係玩game ge, 仲有bingo 玩tim. 係入面見到班長同埋ar Hei, 仲有c 朗, 班長仲好無奈咁比人地屈佢buy左好多張bingo (仲要係唔中ge=.=) haha.咁參觀左一個round 之後, 玩左個射籃球ge game, 一球都入唔到=.= 果然我係踢波ge,haha. 之後就leave rosa 去學拉丁舞la. 今堂學牛仔舞,真係幾好玩,不過彈下彈下都幾tried ga wor.
 
      學完dancing 之後ne, 就約左一d PSP 我果組ge freshman 同mentor 去食飯+ 睇煙花la. 點知打tel 去通知ne, 個個唔係唔得閒就約左other people 去see, finally 去食飯ge 得三個人=.= 我 + 大頭 + Sylvia. Anyway ,我地原本約左去余榮記果到食ga, 點知果到爆曬, 之後去左三盞燈其中一間茶餐廳到食la, 因為大頭要返工, so late 左d 先到,一見到佢我地就笑到傻左, 因為佢wear 西裝返工=.= 第一次見佢著西裝真係好好笑. 原來大頭係黎坐下only, 佢屋企煮左飯=.= 但Sylvia 又話唔比佢走wor, haha. 之後就搶左大頭部mobile, 大頭就不甘示弱, 打算搶返佢個袋之際…………一件慘絕人寰ge 事發生左=.=
     
      講之前要講一講我地坐ge 位置先, 首先ne,我地係坐卡位ge, 咁我就坐牆邊la, 大頭就坐我隔離, Sylvia 就坐我地對面. 好la, explain 完就可以begin the story la. 佢地正在激烈搶野之際, 呯一聲, 枱面 ge 一杯茶倒瀉左, 大家估下倒左去邊ar la ? 無錯, 全部中曬落我到=.= 半條褲同埋半件衫濕左…..仲要係熱熱地ge 茶tim =.= 果一個moment, 我有諗過閃開, 但係我坐係牆邊, 隔離又坐住大頭, 左右就跟本閃唔到la, 跳又跳唔到, 反應再好ge 都要硬食左呢杯茶la=.= 之後佢地都呆左, 跟住就係到笑, Sylvia 仲叫大頭比條褲我著tim, haha.跟住大頭要返去換衫+食飯, 就走左la. 最後得返我同Sylvia 食飯=.= 唔係,仲有果杯係我身上ge 茶. 開頭打算返home 換一換衫褲ge ,不過食完飯都乾左大半la, 都係算把la. 跟住我地就打算sit bus 去tower 果到join 埋佢地see firework la. 點知部部bus 都爆曬>< finally ,我地都係行路去la.
      
       由高士德行去tower 真係幾far. 仲要行下行下落雨tim =.=. 我地行到去南灣果到已經開始左第一場firework la, 打算join 返佢地ge 時候, 打比tina la,無人聽,打比大頭ne, 佢又話都係唔黎…..個個都放我地plane=.=,之後好彩call max 果時佢話即出黎(但出到黎都放完第一場la=.=) ,再加上Sylvia 再call 大頭,迫佢黎,so 佢地兩個都出黎see 第二場la. 不過第一場d firework 真係好靚, 又多又大個wor. see 完第一場就入左去tower到等la, finally 大頭同max 都黎左,我地4個就一齊see 第二場la, 第二場仲靚過第一場, haha. Finally , see 完之後就返home la.
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

5 則回應給 日記 ~ 10月1日 ~~~晴/陰/雨

  1. Downtown MAN 說:

    很豐富的國慶,大頭著西裝一定好靚仔la
    杯茶冇色咩,唔怕染色ge?
    我很久沒有看過firework了…對上次好像是新年 =.=
     
     

  2. Eric 說:

    好彩無色ja=.=

  3. mo 說:

    我都有去睇in花wo~  我去到途中己經放緊第一場la~  之後上左主教山睇第二場~  haha!  幾正ga~

  4. Wong 說:

    第四後既最後一句好吸引人繼續睇落去.
    第五段最好笑,haha~
     

  5. joy 說:

    HALO
    耐無見 say 個 hi 之 ma

發表迴響

