~EME 之Sing ~

     一年一度ge 機電工程迎新晚會終於完滿結束la, 係到真係要多謝全體EME year 2 ge 同學仔咁內以來ge 努力la, 總算搞得幾成功, 咁係到就講一講果日ge 一d 情況la!
    
     咁星期四果日ne ,即係19/10 la, 我果朝就9 點返到school 到上phy lab ge lesson la, 上到大約十點鐘, 做完就走la,  因為今日大家都要搞迎新d野, so afternoon 冼sir 果堂就唔洗上. 咁上完phy lab 後Adrain 就車左我去美居果到set 場la. 去到就開始同班長一齊整background 塊布la, 做到咁上下, 好多同學仔都黎左,有d 係到stick d 星星, 有d 係到吹balloon la, 大家都好努力咁set 場, 之後一齊buy 飯盒食, 我地好少咁多人一齊食飯, 一齊吹水ga,真係幾難得.
     
      之後afternoon 就開始整我地個logo la, 同埋圍住個logo ge balloons. 整下整下,唔經唔覺就已經5點幾la, 因為我仲未bring 果件工作人員衫過黎,so 就返左home get la, 好快咁沖左個涼同埋食左個noodles, 來回都唔洗一個hr, 真係幾快=.= 但係好趕……
     
      跟住返到去, 就同輝爺一齊夾埋今晚ge 司儀稿la, 其實我今次都係第二次做MC ga ja(上次係舞會果次), so 都有d 緊張, 不過今次同傑少and 輝爺一齊做, 真係幾好玩, 佢地都好搞笑ar ma. 跟住去到7點幾, 差唔多開場ge 時候, 有兩個我請返黎ge guests suddenly話唔黎=.=( see到自己心照la,唔講名la, 下次唔好放plane la, haha) , 跟住我就出去接pre-U 同law ge guest la, 今次真係要多謝佢地黎support 我地呢個迎新晚會la. 有大頭la, Sylvia la, Queena la, Lucia 同埋佢兩個fd. 再加埋ar hei 請返黎ge FED ge fd, 同埋本身FST ge 學生會ne,我地差唔多咩學院都有人黎la, haha.
        
      大約8點半到ne, 個show 終於開始左la, 我同Sky and Derek 用左一個好型ge 方法出場( 詳情自己到時see VCD la ) , 跟住黎左一個簡單而隆重ge 開幕儀式,咁個show 就正式開始左la. 跟住我地同大家玩左幾個games, 之後就到左EME 之sing ge 主題— 歌唱比賽la. 今次比賽大一到大四ge 同學仔都有份join ge, totally好似係11個組別參加la. 咁我都有join ar, 我係第二個出去唱ge ,咁到我出去ge 時候, 真係好緊張la =.= 咁大個第一次join singing competiton ja, 同埋係咁多人面前唱, 上到去都無咩點講野就開始唱la, 我今次唱ge 歌係eason ge "十年" ,唔知點解,好like 呢首歌,好有feeling ga, 但果時唔知做咩, d music play play 下又play 唔到, 跟住ar 傑行出黎,叫我清唱wor . wa…..仲加緊張tim……不過台下ge 觀眾一齊打拍子,我一路唱,呢個感覺真係幾好ar ^^ 好有氣氛, finally 終於sing 完la , 好彩無走音,都鬆左一口氣, 跟住玩左d games ,又唱埋other singers. 之後抽埋d 獎,咁就到左嘉賓表演ge 時候la.
 
       我地請左wong sir 唱左首" 明天我要嫁給你" , 原本仲有個表演節目係sky 唱歌,加Floyd + 佢個fd 彈guitar ga, 但sky 因為太過辛苦,把聲唔係好ok, finally find 左我同埋ar 豪一齊唱佢果首" 阿士匹靈" , 之後到左最緊張ge time la, 就係要我地every singer 都走落去find d 觀眾vote la, 真係好好彩la,唔少guest ,TA 同埋professor 都投左me^^, finally get左個最受歡迎ge prize, 真係好happy ><
      
        之後ne,我地全班year 2 ge EME 一齊sing 左首"光輝歲月" 就結束左今晚ge 活動la…..之後仲全部一齊影左張大合照tim ar,今次ge 活動真係大家努力ge 成果, 有左今次ge experience, 下次我地一定會搞得仲好ge, haha, 大家都要一齊add oil ar!!!!!
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

4 則回應給 ~EME 之Sing ~

  1. Fai 說:

    好~~~一齊add oil la…
     

  2. Wong 說:

    大家咁話.

  3. Ka 說:

       唱得好好聽呀!!!!!!!!!!

  4. mo 說:

    我地 EMEのSing 真係好成功呀~  好開心呀~  係今次ge活動入面,我睇得出我地eme大家係過程入面係一條心ga~ 大家ge心已經連埋係一齊la~  仲有,我都發現我地班入面都有幾個人有好好ge領導天份~  haha~
     
    不過~  完滿ge結束只係另一個精彩ge開始~~  我地eme係不斷咁前進ge!!!
     
    各位加油呀~~~

發表迴響

