~日記~ 12月24日~ 一個幾有意義ge Christmas eve

           好內無打過blog , 今日係一年一度ge 聖誕節, 就幫個blog 清一清d 塵la, 係到祝大家Merry Christmas, 同埋緊係要同耶穌講返句happy birthday  ga la, 咁我就係到type 返yesterday 我點過呢個Christmas eve la.
          
            果朝早ne,  我就去左學車la, 因為3月我就考私家車, so now學定都差唔多ga la, 今堂係第五堂, 都開始有d 上手, 起碼都無咁容易死火(識drive 果d 就知我講咩ga la ,haha^^) , 其實driving 都係一種樂趣黎ga la, haha. 跟住學到11點到就返左home la.
           
            食完 lunch 之後ne, 跟住開左部電視, 想打機之際, 點知見到TVB 係到做緊一套movie , 係Eason 做主角ge , 覺得幾得意就see左陣la, see 下see下終於記得套野叫" 賤精先生" . 一個好得意ge 戲名 .我幾年前都see過ga la, 但唔係好記得d 劇情, so 就放棄左打機ge 念頭, 繼續see 落去la. 故事係講Eason 原本係一個好cheap ge 人黎ge, 成日都唔理別人ge 感受, 但經過左一次車禍, 佢無la la 得左隻怪手, 佢只要touch 人地隻手ne, 就會感受到果個人感覺, 即係果個人痛ge 話,佢都會痛, 再經過一次次ge 巧合, 佢終於都改過, 有一句對白ne 係好正ga , 佢話 " 我學到人與人之間最緊要有愛, 簡簡單單就最好la"  呢句說話都好岩X’mas, 因為耶穌ge 出生就係為左要將愛帶比世界上面ge 每一個人, right?
                    "前面是絕路, 希望在轉角" 當你感覺到絕望ge 時候, 不仿think 下呢句話, 希望可能就係下一秒出現.
            呢套movie 尾聲ge 時後, 係ar 輝(即係Eason la) 為左find 返ar gill,  四處去幫人ge 時候, 仲播住呢套movie ge 主題曲 "明年今日" , 呢首歌係我最like ge 歌黎ga,一路see movie 一路聽呢首歌真係好正>< 好岩呢套movie, 最後ending ge 時候, 講左句" 有夢想ge 人可能好傻,但無夢想ge 人仲傻, 做人要笑多d 唔好唔開心ar" 我覺得呢句說話講得好岩ga wor, 因為"只要有夢想, 凡事可成真" ar ma, 同埋做人ne ,開心好緊要ge, 開心ge 人自然會身體健康, 做野都醒神d la, haha. 套movie真係幾好see, 想睇ge可以問我借^^
            
             跟住ne, 果晚就去左教會ge 一個X’mas party , 玩左好多game, 收到好多gifts, 真係幾happy^^ . 之後就去左報佳音la,  今年係第一次報佳音ja , so 都幾期待ga, 去到噴水池果到ge 時候我地就開始wear 聖誕帽la, 今次 Cyrus 仲扮聖誕老人派禮物tim, 我地就企左係玫瑰堂門口果到sing la, 一路sing 一路見到好多市民一齊see,個氣氛都幾好ga, 仲撞到好多人tim ,eg: 有傑少同埋傑嫂la, 有Lois, nicole,有勞校ge fd la….etc. 跟住仲一齊count down 去迎接x’mas ge 來臨tim ar, 而Cyrus 都好受大人細路ge 歡迎, 好多人仲find him 影相tim ,haha. 跟住唱到大約一點到就返home lu.
 
             今年ge X’mas 真係過得好開心,可以成班人一齊celebrate , 係度希望大家都有一個happy 同埋好warm ge X’mas la ^^ ,仲有ge 就係hope我d 補習生去excursion 玩得開心d ar,記住buy手信ar, haha!!
           
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

4 則回應給 ~日記~ 12月24日~ 一個幾有意義ge Christmas eve

  1. Ka 說:

    咦………????你又係玫瑰堂到唱呀????

  2. Eric 說:

    係ar,你都有去唱ar????你幾點唱ar

  3. mo 說:

    睇黎你真係過左一個好開心ge平安夜wo~~
     
    咁我係度祝.... er....  eric 永遠都咁令仔la~  hahaha~

  4. Kelly Sabrina 說:

    原來真係你!
    做乜個背景圖畫咁姣既?

發表迴響

