~點名遊戲~ part 2

因為太多字,要分兩次,好,continue

 

Q34: 覺得一直和一個人呆在一起會有一天厭倦嗎?(朋友或戀人)

唔會ge, 愛是永恆ma

 

Q35: 鬱悶的時候怎麼辦?

上網, 聽歌, 唱歌, 踢波, magic

 

Q36: 最適合你發呆的地方?

應該都係係home ga la

 

Q37: 你心目中理想的愛人是什麼樣子呢?

Um…呢個都好難講, feel就得la

 

Q38: 你相信一見鍾情還是日久生情啊?

我覺得兩個都有可能發生,兩個都信

 

Q39: 在你的生命中,是友情勝過愛情,還是愛情勝過友情?為什麼?

緊係友情la, 愛情都未出黎

 

Q40: 最想要的公司福利是怎麼樣的?

唔好太過悶la,有挑戰ge ,同埋有假放la, haha

 

Q41: 願意離開家到很遠的地方去追尋幸福嗎?

See 下果個幸福係咩sin la

 

Q42: 你在大家面前和自己一個人時,差別有多大?

自己一個人ge 時候可能會做d chi ge la,例如大聲唱歌, 跳舞等

 

Q43: 下面兩樣你更喜歡哪個?雪山還是大海

大海,感覺上free d

 

Q44: 你最崇拜誰,理由?

(或者不一定是崇拜,就是有你欣賞並且想要學習的地方)

其實我都係相信神ge ,so 我會覺得耶穌為我地釘十字架係好偉大ge.

另一方面,我都欣賞Eason 唱歌,因為太好聽la,好有感情,我都想學下

 

Q45: 如果胡錦濤讓位給你你想如何改造中國?

d 野交比d 有才ge 人做la

 

Q46: 如果你坐在一個面朝大海的窗前,有一個寫字臺,上面有一張紙一支筆,

你想寫給誰,寫些什麼? 

我想摺隻飛機,飛出窗,haha

 

Q47: 迄今為止,你幹過最尷尬的事是什麼?

唔記得la, 都無咩special

 

Q48: 假如能讓你選擇兩個日期(出生和死亡) 你會分別選擇哪一天 為什麼?

生日就跟返自己果日ar,都唔錯, 死果日都係等個天安排la

 

Q49: 你覺得曖昧是一種幸福嗎?

應該唔係, 好似係又唔係咁, very strange

 

Q50: 你覺得跟我認識是相見恨早還是相見恨晚?

你自己講la,唔知ne, haha

 

Q51: 你被我點名的時侯,有咩感覺??

超無奈,la la 比人點左, 打左成個鐘(仲要分幾日打=.=)

 

Q52: 可以變身的話希望變成什麼?

變做超人la,識飛ar ma

 

Q53: 你覺得男人跟狗這兩種生物,有沒有什麼差異之處?

有好多唔同lor, 唔可以相提並論lor

 

Q54: 你覺得呢個世界奸人多定好人多呢?咁點算好呀?

好人多ge, 因為我信世界仲有愛就有好人

 

Q55: 如果你有10蚊澳門幣會做d?

我會將佢變成一百蚊,haha,我係魔術師ar ma

 

Q56: 形容一下中國人

d 詳情應該上網search la

 

Q57 最深刻係邊段感情…….

未有,still waiting for

 

Q58: 你覺得自己的異性緣強嗎?

Haha, 你地覺得ne

 

Q59. 如果有得choose, 你會choose幾歲結婚? 點解?

合適ge 時候就會ga la

 

Q60.如果有得比你揀,你下世想做d?

做返人

 

Q61.你中意過穩定定系刺激既生活呢? 點解?

最好兩樣都有d la, haha

 

Q62. 你最欣賞自己邊個部份…WHY?

la,唔知點解wor

 

Q63. 你喊哥時會點, 想俾d 咩人知……?????

通常都唔想比人知ge, haha

 

Q64 (呢條我作ge) 講一件開心gela.

 

做完先發覺無左no 16 ge???=.=

提名: 6個人太少la, see到呢個space ge 都要玩la, haha

    (For example: IS or 澳大ge 同學仔la , 補習生la, BHM d la……..etc)

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

2 則回應給 ~點名遊戲~ part 2

  1. Winnie 說:

    Q42: 你在大家面前和自己一個人時,差別有多大?
    自己一個人ge 時候可能會做d 白chi ge 野la,例如大聲唱歌, 跳舞等
     
    next time let me see if u r dancing or singing~ really want to see~!

  2. Downtown MAN 說:

    我覺得那個"她"or 女主角應該出現了在你身邊了
    留意一下啦
    記住呢一句
    Everybody can create Opportunity!

發表迴響

