有感而發

          呢一排心情都唔係咁好, 原因係因為身體ge 問題, 由第一個semester exam 後開始, 加埋加埋都唔知夠唔夠一個week 係完全feeling well ge. 就係exam 完就開始病冒, 之後就變下變下變左腸胃炎. 好返無幾內, 又咳足一個week, 咳完以為好返la, 點知喉嚨又好似有d 唔舒服, 開頭以為無咩je, 就無咩點理佢la. 仲join 左內地生聯會搞ge 歌唱比賽. 可能因為practice 得太過多, 又唱得多, 個喉嚨都係未好過ge. 跟住感冒又黎過=.= 再接住落去就係考車la, 考車可能我比左自己太大ge pressure, although finally 考到,好happy la, 但之後see doctor 就發覺自己患左呢個" 慢性咽喉炎" la, 即係個喉嚨成日都好似有d 野係到,唔係咁舒服, 但又無咩點affect daily life 咁ge , 食左都成個幾week ge medicine, 開始無咩事la, 點知咁岩又撞正補習生ge exam, 仲要一次個幾個一齊黎, 補左幾日之後, 可能講得太多野la, 個喉嚨又開始唔係咁舒服. 中醫, 西醫都see過la, 佢地都話我無咩事,但係唔知點解個喉嚨到now 仲未好.
 
          呢幾日都因為呢件事唔係咁開心la, 因為平時一講多d 野喉嚨就痛, 又唔唱得歌, 又唔可以同d 同學吹下水, 真係超無奈. 搞到上堂都好似無咩心機咁, hw 又無咩心機做. 又加上今日天氣又唔好, 心情就唔係咁好la, 可能平時我係學校少d up 呢d野,so 你地可能唔係咁知. 今日上完piano lesson 成9點, 跟住就返左home , 當然心情就唔係咁好la. 返到home 就同左parents 講呢件事la, 原來我mother 都因為我呢個sickness 都好擔心, 返工都有時心神恍惚, 真係有d 過意唔去, 令佢worreid. 開頭返到home 就真係唔係咁開心ge, 不過佢地都encourage 左me, now 就好返好多la, 因為worry 同埋 happy 都係咁過ge, 點解唔happy d ne, haha. 可能開心d仲會快d好tim la.
 
           經過左呢件事之後la, 都發覺左parents 對我無微不至ge 關心同埋愛la. 可能平時真係少同佢地溝通, 今日同佢地chat左好內, 都講左好多野. 人生漫漫長路, 總會有d 波折, 有d 困難, 人先可以成長,可以學到更多ge 野. I believe God will bless me and guide me to the right way.  呢到要同EME ge 同學仔講一聲唔好意思la, 因為聽日測果科mechanics of material 同唔到你地溫, 因為唔可以講太內野. 我會努力快d recover ga la, haha. 同埋piano exam 就黎到, 我要彈好我果首" 人來人往" !!!!係到就希望Adrain 聲耳仔快d 好返, 仲有ar 傑, hope 佢把聲都係快d 好返la.
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

2 則回應給 有感而發

  1. Winnie 說:

    快d好返呀你~ 等你同我温maths a~ haha~~~
    anyway~ hope that u can get well soon~!

  2. rick 說:

    藥罐子???定係同d女仔哎交丫haha~~

發表迴響

