日記 ~ 4月29日 陰/雨

   太內無打過日記la, 呢排比較free, 就打返次日記la.

 

        話說上個星期日朝早ne ,我就去左做鐵人比賽ge 工作人員, 7:15 去到比賽場地( taipa 果個奧林匹克游泳館). So 果朝就6get up =.= , 真係好早, 周公爭d 唔比我走. 因為320 考牌成功ge 關係ne, 我果朝就緊係渣車去目的地la. 補充返一點先, 我考完車之後buy 左部二手車, Mazda 121 ge. 咁買左車咁內ne, 我老豆都有跟車教我渣ge. 咁經過左一個月到ge 磨練之後ne, ge 熟練度同埋經驗值都有返咁上下la, so我果朝就係第一次自己一個渣出街la.

 

        因為咁早無bus sit ge 關係ne, 我就車埋我個fd 一齊去. So 順理成章地佢就係我第一個passenger la( 不過好彩果時佢唔知,唔係就應該幾驚, haha ) 因為d 路唔係咁熟ge 關係ne, so 行果時都係估下估下, see 下路牌咁, finally 就去到左taipa la. 跟住就開始比賽, 做下紀錄咁,finished la. 跟住就返macau la,今日d 路就熟好多la, haha.

   

Afternoon 去左聽個magic ge lecture. 咁講lecture 果個人ne 就係叫做小林浩平,一個日本ge 魔術師黎ge, 佢個人真係好搞笑, d magic 都幾搞笑, 都學到唔少野, 果日d 天氣真係有d , 一係好天,一係落雨, 一完左個lecture 就即刻rain, 真係無奈=.= ,好彩有bring umbrella. 跟住去比左份maths 比個fd ,then go home la.

 

     果晚原本都有場magic show ge, 不過因為喉嚨唔係咁舒服ge 關係,就無去到see, stay左係home la. 呢幾日see doctor 佢話我喉嚨應該唔怕發炎la,  不過就因為聲帶疲勞 ge 關係ne, 我呢排都唔係咁講得野, so 你地就唔好同我吹水住la, haha. 原來忍住唔講野都幾辛苦ga=.= 我一定要快d 好返la.

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

2 則回應給 日記 ~ 4月29日 陰/雨

  1. Downtown MAN 說:

    你就好啦,咁快就成為有車階級。

  2. Eric 說:

    不過有車都唔係成日渣,因為太難find 位la

發表迴響

