piano exam

        前晚接完個電話, 講左兩句之後, 個喉嚨又開始痛返, 搞到訓覺果時訓極都訓唔著, 真係無奈. 點知到大約12點左右, 個冷氣停左, 燈都無埋, 開頭以為跳fuse la, 點知見到隔離都係無燈著就知道今次大獲la, 停電=.= 唔知失眠係好彩定唔好彩, 因為如果我訓緊ge 話一定會熱醒….

         跟住我行出去露台, 見到全條街d flats 都無燈著, 但奇怪ge 係, 街燈仲著緊ga wor, haha. 我就見訓唔到, 開返部mobile 黎玩, 試下msn for mobile 呢個我用都未用過ge program la, 點知真係work, 仲要conncet 得幾快. 但係如果同人chat 應該會好貴,so 都係on 左一陣就off  左la, 費時一陣月尾收到CTM 張單果時個下巴跌左落地la, haha. 過左半個hr 到la, 好好彩地有返電,咁我就去大覺訓返la.

        yesterday係考piano ge 日子, 一早就返左去UMAC , 去到piano room想彈下ge 時候, 唔知佢部冷氣係唔係壞左, 入面熱到好似個oven 咁, 仲熱過條街=.= ( 唔係又局部地區性停電掛) , 跟住上左去computer room到hea 左一陣, 就去左canteen 食lunch la,好彩食完之後佢個冷氣work 返ja, haha.

         到左afternoon 考piano ge 時候又黎la, 等待ge 時間往往係特別長ge, 今次考ge 係彈三首歌仔,同埋sight read 一首歌, 到我入到去考ge 時候, 心情真係超級緊張, 隻手又開始cold la( 都唔知佢個咩冷氣黎ge, 朝早唔開, afternoon 將朝早ge energy 都用埋, cold到成個雪櫃咁=.=) 一開始彈左首sight read ge first, 彈得麻麻地. 跟住彈兩首指定ge 歌曲,都不過不失la. 跟住就到左我ge 自選歌曲人來人往la, 呢首歌我成日都practice, 唔知點解彈呢首ge 時候,心情開始無咁緊張, 好似開始投入首歌入面咁, finally although 彈錯左個音,不過都ok la, 無白費我練左咁內.

          今次考得都算ok ar,真係要thanks 幾個人, 首先就係同我一齊學琴d 同學la( 班長, 字典, 傑少同埋輝哥), 多得佢地成日聽我彈比意見我ja . 仲要多謝 "高手" 教我彈la, 下年piano 2 ge 時候又要靠你la, haha.

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

1 則回應給 piano exam

  1. Ada 說:

    呢排d野唔知做乜wo~周不時跳下fuse!你仲停埋電tim~
    提起piano.都好耐無掂過~係時候去安撫下佢先~

發表迴響

