19 歲的回憶 ~~~ part 1

          係就黎到20 歲ge時候, 就等我係呢到回顧一下我ge 19歲有d咩大事發生la.

          係我19 歲生日果日真係好開心,好難忘.  收左好多好多gifts and message from fds, 同埋果日我第一次生日搞唱K , 有好多fd 都有黎, 仲有蛋糕食tim, 又有得食, 又有得唱,真係very good ,haha.

          跟住生日之後過多幾日, 就係我地EME 同埋護校ge 一次名為" 仲夏圓舞曲" ge party, 第一次自己有份落手落腳搞d 咁大ge 活動, 連find 人, 籌備, 做drama, 做mc, 全部都有份幫手,真係學到好多好多野, 同埋都識左好多朋友, 又加深左自己class ge 友誼. 最難忘ge 係, 佢地靜靜咁夾埋護校d 人簽名送左一副pink blue ge 撲克牌比我, 真係very 感動同埋多謝佢地><

          7月至8月, 係taipa ge library 做左兩個月野, 講真果句,真係幾悶同埋無咩野學, 不過好在都幾free 同埋d 同事個個都好nice, 又同我又講有笑, 總算係一份唔錯ge job la.

           7月尾ge 時候, 我去左我ge 人生第三次ge " 京港澳學生交流營" , 好多人問我, 點解要join 同一個團同埋同一trip 三年. 有d 人可能會覺得我好傻, 好無聊, 但係although 係同一個地方, 同一個行程, 但唔同ge 係, 呢幾日裡面相處ge 係另一班人, 經歷ge野係完全唔同, 感受亦都唔同左.

            今次呢個trip, 真係可以講係經歷左好多好多ge 事, 亦都經歷左好多ge第一次: 第一次在飛機上同人celebrate birthday, 第一次在長城上宣誓, 第一次係各大古蹟做搞笑pose 影相, 第一次經歷最強ge "暴風雨" , 第一次在beijing 做MC…….etc

             最難忘ge 係, 除左magic 可以bring happiness to others 之外, 我ge 歌聲原來都可以感動人, 帶比人歡樂, 多謝我ge 組員係車上面同我一齊唱歌, 一齊渡過開心同埋離別ge 時刻, 我唔會forget你地ga !!!

 

              今日就打住咁多 sin,下次continue…………

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

發表迴響

