20 歲的第一天

因為呢排用多左xanga , so 都少打左space la, 咁我now 就copy返 d 野過黎la( 我個xanga 係: www.xanga.com/ericchan0627)
          6月27 係我ge 20 歲生日, 朝早一起身開電話就收到好多個message, 真係好開心, 好多謝你地send 個message黎同我講Happy birthday, 跟住就同左parents 一齊食breakfast, 果朝其實都落好大雨下, 不過到左10點幾ge 時候, 竟然出太陽,仲好好天tim, 果時突然就think起一句說話 " 沒有風雨, 怎麼會有美麗的彩虹?" 雖然yesterday 我見唔到有彩虹,不過我覺得呢句話講得好岩ga, 人生都係一樣la, 無挫折ge 人生, 點會發現生命ge 美麗ne.

           Afternoon去左同班長& c朗食飯, 多謝班長送比我果本" 天籟琴音 7" , 我會努力練習ga la, haha , 同埋hope c朗exam 努力d la. 之後就車左個Freshman 返去澳大交相, 不過天氣真係好hot, 返到home 果時個人都差唔多wet 曬, 沖左個涼之後ne, 就出左去同大頭tea 一tea, 好內都無同佢食下野, 吹下水咁la. 之後去左pizza hut 同班fd celebrate la, 有BHM ge fd 同埋我d 補習生( EME d 同學,等我好返果時同你地去唱k 補返), 多謝佢地ge gifts ar: Tina & Amy & 力 ge 相簿( 雖然有d "意思" ,但係都thanks, haha) , Karen & Tracy & Celia ge bag , 仲有細so ge 電話繩and  生日card.   仲有雖然要開OT黎唔到ge 記者, 不過多謝佢句happy birthday, haha

          食到10點到la, 跟住打算leave ge  時候, 出面就好大雨la=.= 跟住同左d 補習生去影貼紙相 la, 不過得一把遮,三個人用就點都唔係好夠ga la, 之後去左7-11 buy左一把, 都幾貴,成60 蚊, 不過都好過淋濕身, 去到好彩未收檔, 之後影完就返home la

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

發表迴響

