暑期活動標準舞班ge 最後一堂

今日係7月ge 最後一日, 而我都有成半個月無打過個blog, 今日開返都見到d spider web stick左係上面, haha, 咁我就要上黎清下d 塵la. 呢排都無咩special things happen, 我everyday 都繼續返工, 學下dancing, 同埋study bible 咁la.

         前日(即係7月29 日) la, 就係今年京港澳學生交流營ge 開始la, 澳門ge 團員就係果日ge 傍晚出發去 Beijing, 今年我都有報ga, 不過就唔入選>< ( 話說係因為我之前連續去左三年, 今年interview 果時未講野都己經比人叮走左,haha) 不過都希望佢地玩得開心d ,因為呢個trip我覺得係好值得去, 真係學到好多野ga, 今年see佢地本營冊, 見到d 歌曲都係用返上年我type入去果d ( 例如有: 明年今日, 遇見, 十年, 勇氣等等..) see 返果時, 上年ge memory 即刻返曬黎, 一齊係車上面唱歌, 臨走果時依依不捨咁唱出ge " 十年 " ………etc.

          不過正因為今年無去Beijing, 我可以返到標準舞ge 最後一堂(前兩年都因為去Bejing 而miss 左最後果堂) , 今堂真係好好玩, 係學咁內dancing 玩得最happy ge 一堂. 今堂重溫返咁多隻教過ge 舞( 有慢四, 探戈, 華爾茲同埋集體舞cha cha) , 其中ne,我最like 跳ge 就係waltz la, 因為個feel好正, 同埋d歌好好聽, 仲有就係dance 果時好smooth ,好靚ge.

           呢個course對我黎講,有d 舞係review,有d 就係新學ge, 同埋今次有機會做下"助教"( 因為教果個係miss, so 有時要我要跳男步, 同佢一齊dance) , 都算係一個挑戰黎ga, haha, 不過今年ge 同學仔真係唔同d ,好多都好玩得, 令到個氣氛好好, 同平時上堂ge 氣氛係唔同ga, 好有一種活力,今堂係最後果堂, 我地仲係到係咁影相tim, miss 話佢都係第一次同d 學生玩得咁埋ga ja, haha. 完左lesson 之後, 我地有d 同學就同左miss 去高m 到飲下野, 吹下水咁la. 而我今日都準備左d magic 去玩, 其實自從喉嚨痛之後( 其實now 都仲未好返=.=) 我都好少玩magic la, 因為講野唔係咁ok , 不過今日都玩左幾個magic, although 有d生疏, 不過overall都ok ge, haha. 不過見到d 觀眾開心又驚喜ge 表情ge 時候, 自己都好happy ga. 其實我玩magic 一直都有一個信念ge, 就係要帶比d 觀眾歡樂la( 雖然有時都like 玩下人…..haha) 呢個都其實係一個動力去improve 自己ge presentation 同埋skills.  

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

4 則回應給 暑期活動標準舞班ge 最後一堂

  1. Ada 說:

     係lo~今日3點仲要去睇升旗~~好懷念a
    都係因為呢個trip..想考去北京讀~~咁就俾佢改變左一生

  2. Eric 說:

     咁你今朝應該自己3點起身去升旗ar ma, haha

  3. li 說:

     哎。。。那没机会请你吃饭了~哈哈~~下次喽~~~

  4. Eric 說:

    對ar,haha, 下一次要請我吃豐富一點

發表迴響

