香港一天遊

       話說yesterday 就係一年一度ge 七夕, 但呢個同今次blog ge 主題無關, 咁就skip左佢先, 咁尋日ne,我就同ar 力去左香港, 即日來回. 因為前晚ge 狂風雷暴( 我屋企仲停埋電tim =.=), 我仲以為今次ge trip 可能去唔成tim, 不過好好彩,星期日係全日都好好天ga.果朝早7點幾,我老豆就車左我同ar 力去碼頭la, 我地搭8點半船, 去到都成9:45 la, 一出去就見到上年去京港澳交流識ge fd 係到等我地la( 有Sally, Kiwi 同埋ar嵐), 跟住我地就步出碼頭, 展開左長達一天ge 香港之旅la…..

       我地係九龍果到落船, 跟住同左佢地去食早餐la, 去左一間地道ge 香港茶餐廳, 真係好地道,d 人ge uniform 同TV see ge 係一樣, 仲要一叫野食, 一分鐘就有, 快過M記=.=, 食到咁上下, Sally 就比我地see 佢地今年去京港澳ge 相la, 跟住走果時ne, ar Ben 同埋戒指王就join 埋我地, 一齊去左鐘樓la

        我地係果到影下相, 玩下, 吹下水,咁就開始向下一站出發la. 我地就搭左1A bus 去朗豪坊la( 原來hk 都有1A, haha). 呢部係雙層bus 黎ga, 我一上去緊係坐上面la, 第一次坐ge 感覺真係幾好玩ga, haha.去到朗豪坊之後, 一個感覺,就係好大好高la, 成12層, 仲好靚tim. 入面有好多野賣, 我地就去左d sport ge 專門店到see下野咁la, 之後去左Muji ,我都係果到buy左唔少野. 行左個round 之後, 我地就一齊去左旺角波鞋街到買野la, 話明波鞋街,緊係去buy 波鞋la, haha. 成20幾間shop都有ar,  真係花多眼亂, at last 都buy左對波boot.

        跟住求其choose 左一間restaurant 去食lunch. 食下食下ge 時候,花生都join埋我地la, 我地好快咁finish 左個lunch,就去左see 電腦野, 不過無咩收穫, 之後sit MTR 過海, 去左時代廣場果到行la. 入面都係好大, 都係好多野sell 同埋好多人, 都唔知點解, 香港ge 街成日都咁多人行=.= .我係時間廊果到buy左隻watch, 跟住我地好快咁又去下一站la, 去左Sogo 果頭行左round, 就搭左天星小輪返去尖沙咀la, 坐小輪ge 感覺都幾好玩,同埋d 風景好靚.

       返到去搵左間野食dinner, 康少都join 埋我地一齊食, 咁食下食下,不知不覺, 都己經8點幾la, 我地搭9點船, so 要趕住去harbour la, 佢地話好近, 點知都行左成15 mins, 對佢地黎講近ge 對澳門人黎講已經far la, 咁對佢地黎講far ge 我地應該仲far la, haha. 去到岩岩好, 無late, 咁就上左船, 返左澳門, 為呢日旋風式襲港畫上左一個句號la.

       今次真係要好多謝hk ge fd la( 有Kiwi, ar 嵐, Sally, Ben, 花生, 戒指王, 康少) 陪左我地行左咁內,我知佢地同我地一樣係好tired ge, 有機會黎Macau 我一定會車你地去玩ge ,haha.

 
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

發表迴響

