黎多件衰鬼上帝

        前兩日去左大會堂果到see " 黎多件衰鬼上帝", 套野although 唔係好長, 得個半hr je, 但係我覺得好好睇, 好好笑同埋好有意思. 咁係到就打返d 感想la:

 

        咁我就唔爆咁多劇情出黎la, haha, 留返你地慢慢see. 其實大概係主角某日當選左做議員, 咁佢ge 目標就係要改變世界la, 咁佢就去祈禱, pray for this reason la. 咁God 真係有reply wor, 有日就叫左主角去做一隻方舟, 因為將會有洪水黎到, 咁成套野就係講佢點去make the art 同埋佢身邊ge 人點see佢. 咁我覺得有幾句說話係幾有意思, meaningful 同埋touching ga. 就係當主角問佢點解要choose 佢做d 咁ge 野ge 時候, 佢就講" 因為我好愛你地" ( actually 唔記得左呢句係唔係ans this question, but anyway, 係有呢句野la)

        

         其實神真係好愛我地la, 比左我地好多野, 但可能唔一定係按照我地ge 想法咁lor. 去到果套movie ge 後面, 上帝就化身成一個waiter問左主角老婆一d questions " 如果你想要自己有一個幸福ge family( 仲有耐性, 勇氣…etc), 你覺得上帝會就咁比你, 定係佢會通過一d 事, 令你學習到, 同埋更加明白咩係愛ne ?" 聽完之後, 覺得好岩lor, 有時我地遇上不如意ge 事, 可能就係神想我地從中學習到某d 野, 係果方邊有所成長, 唔係代表佢唔愛我地ge, 反而係代表左佢好愛我地ge.

        

          你地得閒都可以去cinema see or 等late d buy DVD , 話唔定你地睇完之後都有唔同ge 得著ne, 願主祝福你地! 

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

2 則回應給 黎多件衰鬼上帝

  1. ★˙°﹏QUEEN*﹒×﹢~* 說:

    bless u.

  2. Fai 說:

    haha…
    我都有睇ar~ 

發表迴響

