鏡湖醫院遊記

           尋晚我一如以往, 7點幾就食左dinner, 跟住就都係坐左係computer 面前online, 不過有樣野係唔同ge, 就係我一路online 一路做Thermodynamic ge assignment ( 平時係school做assignment 多), 做到10點幾, 跟住11 點ge 時候, 打算去sleep la, 點知suddenly 個胃有少少痛, all of a sudden, 咁我就食左幾粒喇叭牌正露丸, 開頭以為等一下無事ga la, 點知都係痛, 咁就叫左老豆車我去鏡湖see 急診la .( 唔會因為做assignment 做得太激烈掛……..)

           去到掛埋號都成12點la, 跟住坐左係到等叫名la, 見到超多人係到等, 個心都知道不妙ga la=.= 應該要有排先輪到我. 不過好彩, 係咁悶ge 時間我think 到用手機黎玩下msn ( 我用左CTM $28 任上msn 果個package) , 原來愈夜係愈多人online ge( 係我早訓定佢地夜訓ne) , 因為我個名打左我now 係鏡湖, so 好多人都問我有無事, 真係多謝曬你地ge 關心ar微笑, 仲有多謝丁丁send message 黎la.

             "光陰似箭, 日月如梭",呢句說話係我等緊ge 時候真係完全感受唔到, 我足足等左兩個hr ,超級眼訓, 周公係咁打電話比我lor , 成2點先到我入去睇, 仲話急診, 真係急果d 唔知點算la=.= 我由好痛等到唔痛, 再由唔痛等到再痛返, 好彩有得玩msn 分下神je,唔係悶死…… 入到去doctor 話可能係胃抽筋, 無咩野ge, 就比左d 藥我食, 跟住就返左home la.真係多謝老豆陪我一齊捱眼訓去see doctor ar><

              跟住今朝訓醒就好返好多,無咩野la, 不過成日返學都好想訓覺je, haha. 放左學去see 中醫, 佢話我痛ge reason 係因為我個胃熱wor, 其實我一直都係咁熱ge 人=.= 就算咩煎炸野唔食都係咁, anyway, 佢話仲serious 果d 都見過, 有d 牛高馬大ge 大隻佬都會因為胃熱搞到胃出血, 仲要faint 埋tim =.= 我都算好彩無咩事ga la, Thanks God!!!!!

              係度要多謝我parents 同埋關心我ge 朋友仔la, 岩岩drink 左d 苦茶, 希望好快無事la!!

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

4 則回應給 鏡湖醫院遊記

  1. Queenie 說:

    要小心保重身體丫~

  2. Queena 說:

    咁可憐..~?...兩個鐘a.~?...
    私立醫院都咁差ga~….!!!!!!!!!!!!!!
    早知娛樂下你la戈晚~..hhhaaa~

  3. Sweet 說:

    小心自己身體啊~~~

  4. Eric 說:

    我會小心ga la, haha, thanks

發表迴響

