Mixed Diary

      今日因為係星期三,afternoon 唔洗上堂, 咁就join 左一個由學生事務處Elvo 搞ge "邱比特講座", 邱比特係咩大家都知la, 係到唔多介紹( 你地點都唔會認為佢係明星黎掛). 內容大概都係講男女關係點先可以好咁la, Elvo 都講得好生動, 都講左好多boys or girls其實係諗d 咩, 有d 真係唔講唔知lor=.= 雖然我仲係單身, 不過今次真係獲益良多,haha

       上個星期日去左PSP A 團ge Halloween party, 今次去幫手做鬼嚇人, 雖然我無化妝, 不過我同思者and alex 一組,佢地夠殺食, 都嚇得下人, haha. 成個活動都幾好玩, 我地玩到十點幾, 就車左幾個mentors 一齊去媽閣果間金玉滿堂果到食甜品, 話時話, 我住下環街咁內都唔知有間咁ge 野=.=.

       今個星期對我黎講, 真係好好好busy lor, 呢幾日我都bring 左d hw 返home do ( 因為以前係澳大do 完先返home, 今個sem 好少空堂可以do hw, 又多hw do wor), 晚晚都係咁做=.= 都無咩hea ge time, 你地見我online ge 時間我其實都做緊hw ga, hope 可以快d KO 曬d mid term la.

        而呢排我handle 緊一個PSP ge dancing class, 因為book唔到場ge 關係, 時間成日都change, finally 都fix 左一個time, 而呢幾日都終於打完所有ge 電話, 通知曬d 人la, 好彩最後都夠人報名ja, 真係多謝曬咁多位PSP ge mentors and freshmen ge 支持ar!!!^^ 希望你地dance 得開心d la.

        題外話, 因為CTM個優惠plan 無左,今日去左和記轉台, 轉左個3G ge plan, 都係$88 ja, 可以有600 mins + 420 mins 自己人, 仲有成200 min for 3G, 好抵用, 你地有who 用3G 同我講聲 ar, 等我同你地玩下 視像會議la, haha.

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

5 則回應給 Mixed Diary

  1. Queenie 說:

    勁抵用wo個3G plan

  2. Sweet 說:

    咁咪好囉…跳舞班..大家一齊玩啦
    我都想快d過晒d mid-term佢啊…

  3. Eric 說:

    Queenie: 係ar,咁你快d 轉和記la, haha
    糖: 快d 過完d mid term又可以玩下la

  4. Ada 說:

    明天今日練成點?^^"

  5. Eric 說:

    明年今日練多左兩句咁lor, haha

發表迴響

