澳大校園音樂會2007

       今日係一年一度ge 澳大校園音樂會, 咁我好榮幸咁比人叫左去做MC, 雖然話唔係第一次做MC, 不過咁formal ge 場合做MC 都係第一次ja.

       咁今日就take 返套Suit 出黎著la, 話時話,件Suit 好似wear 過兩三次only ja. 返到Umac 仲未開始, 咁就去左piano room 果到practice 左一陣首 "明年今日", 終於比我練完個chorus la>< although 仲有d 生疏, 不過係一個好ge 開始,haha.

       到左4點幾, 同我一齊做MC partner ge Marion 就返左黎la, 跟住就去左佢Office 果到set 頭. 其實我都係係咁e gel 下個頭, 無咩special ge. 去到7點幾, 個concert 就正式開始la.

       都係好formal 咁講左d 開場白, 跟住d 表演者就開始演奏la, 有管樂, choir ….etc la. 不過唔知點解支mic 好似同我作對咁=.= 我成日都開唔著, 但係marion 一開就ok wor. 個concert 9點幾就完左la.

        今次都係一次幾好ge experience, 打住咁多先,tom 仲要去圓遊會幫手….

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

發表迴響

