雜記

       話咁快, 我 year 3 ge 第一個sem 又過左一半la, 唔知點解,今日好有mood 咁想打下野, so 就type 左呢個blog 出黎la.

        呢兩個幾月入面, 真係幾忙下, 一方面係因為自己果個major 本身就多野讀, 仲要take 多左科piano, 另一方面因為都幾多活動搞( for example: PSP, Magic, dancing….etc), 仲有就係part time la( IS teach 課外活動 and help Dr. Hui 做music research ge helper). 有時仲去補習tim……

         yesterday 係一個forum 果到see 到一篇文章, 個title 係 " 父母永遠只有一個", (因為篇野都好長下, so 想 see ge 係msn 問我la, 唔post 係到la), see 完之後, actually 自己都有d 慚愧, 因為好多時自己都會掛住忙自己ge 野, 而可能忽略左佢地ge 關心( 仲加唔洗講去關心佢地la) . 世界上有好多野係explain 唔到, 而其中一樣就係父母ge 愛la, 呢種愛係無條件, 即係如果你問佢地點解會愛你, 佢地ge answer 永遠只係得一個: " 因為你係我ge son/ daughter".

        回憶返起細個ge 時候好多同parents 一齊ge 點點滴滴, 真係會發出會心ge 微笑, 不過可能人愈大, 愈獨立ge 時候, 比外界好多野去影響到, 呢d 記憶會慢慢淡忘, 或者當我地need help ge 時候, 先會諗起佢地. 不過對佢地黎講, 可能你ge 一句問候, 一個關心, 已經令到佢地好開心ga la.( 或者唱返首歌都ok, 比較岩feel ge 歌有: 單車, 世上只有, Shall we talk, 親近…..etc)

        忙ge 生活唔一定會充實, 而充實ge 生活又唔一定meaningful wor. 有時真係要好好認真咁去think 下點先忙得有意義ar.而今年我都希望自己可以搞好PSP 佢la, 仲有ge 就係用magic 帶比人更多歡樂, 用music 去感動人.

          順帶一提, 聽日同後日澳大都會有義賣活動ge counter, 而收入會捐比廣西, 幫助果到ge 小朋友, 好有義意ga, 地點係HG 門口, 澳大ge 同學仔記住要多多支持ar!!!

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

4 則回應給 雜記

  1. Sweet 說:

    嗯嗯…我都覺得我地做仔女既唔夠關心父母…
    真係好慚愧

  2. SONIA CHAN 說:

    係ar,.戈篇野令我到係咁反問自己,為父母做過d咩...一諗起佢地做左咁多野,就會不其然喊左出黎...
    so我就第一時間將佢share開去,等天下間ge子女都反思一下ar!
     
    我好想去廣西幫手扶貧ga...但係30返黎,2號就開始考試la,我驚我唔掂ar...
    話哂都係year1...應該比心機讀書ge...  唯有買下野~捐下錢na~^^

  3. Eric 說:

    糖: 咁now 開始要做好d la, haha
    Sonia: 做善事講心ok ga la, 有錢出錢,有力出力la!!!!!

  4. Sophia 說:

    環遊世界?幫助想幫助的人?一個屬於自己的家?
    很多的夢想似乎都在時間跟金錢之間賽跑
    有沒有一個可能性是即使騎單車環遊世界,只要有網路就不必愁沒有盤纏
    我找到了這個新的事業,希望有一天可以邀一群人一起享受生活
    10美元網路創業,投資網域,勇闖夢想!免費試用:http://www.a-rich.wshttp://tw.myblog.yahoo.com/rich-gdi
    如有打擾敬請見諒,您可以忽略或刪除本訊息。GDI,.WS,GDIC,居家,創業,網賺,傳銷,直銷,域名,網址,網路行銷,

發表迴響

