Violin + Piano

       下個friday  就係我地EME 一年一度ge 迎新晚會la ( 都唔知點解11 月先迎新=.=) ,but anyway 今年係由year 2 搞ge, 咁佢地就話會搞個才藝表演wor, 一班就出三個節目, 咁我同ar 傑就一齊表演一個節目la. 經過多次ge discuss ne, finally 我係會拉violin and 彈piano , 跟住ar 傑就唱歌ge. 咁即係代表左, 我要拉返由小六開始無學ge violin la=.=

        今日afternoon 因為無堂, 就同ar 傑去左library 一個無人ge room到jam 下歌la. 好彩都識拉返d 唔太難ge 歌, 我地finally decide 左我拉"單車", then 佢sing. 之後再接piano version ge "人來人往"mix "失戀太少". 睇黎呢三首歌,我呢兩個week 都要苦練下la, haha, 希望到時唔好拉/ 彈錯la…..

        除此之外, 呢排都practice 緊另一首歌, 如果到時有人叫encore 我地就表演果首la.( 賣個關子先, 唔講你地聽係邊首住,haha) , 個show ge tickets 可以問我get, 如果想see ge 話. 時間係23/11 晚上8 點begin, 地點係澳大X – hall.

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

7 則回應給 Violin + Piano

  1. K H 說:

    好期待你ge表演o…^^加油…

  2. Gary 說:

    哇~咁多才多藝o既~又識Violin又識鋼琴~
    大熊傑都識唱架咩?好精彩咁喎~

  3. Ada 說:

    encore!!encore!!

  4. Queenie 說:

    係米唔係eme都去得架先…

  5. Eric 說:

    Queenie: 咩人都去得ga,不過要問我take tickets
    Ada: encore 你都聽唔到wor,haha
    Gary: ar 傑唱歌超好聽ga,到時黎聽下la
    Hei: Thanks, 你都努力practice 好你首Secret la!!!

  6. Sweet 說:

    haha…你加油啦~

  7. 小诗 說:

    我都好想去吖 不過下個星期真係好多活動哦 都唔知去唔去得到
    你真係勁ge ze~ 乜都識ga wo~
    加油啦 如果lucky ge話我去睇嘎

發表迴響

