EME 迎新 2007

       一年一度ge EME 迎新就係前晚完滿結束左la, 咁係到就大概describe 下果日有咩活動咁la:

       咁今年晚會形式就係才藝表演, 地點就係澳大ge 文化中心( 即係X- Hall) 果到舉行ge, 而我地班就totally 出左4 group 表演, 包括有: 字典and yan li(piano show), 蕃茄 + 傑 (guitar + sing), 我 + 傑( violin + piano + sing), 仲有就係班長唱歌ge.

        果日afternoon 就去左rehersal, 第一次彈果到個三角琴, 真係正到難以形容, d 琴聲又清脆又好聽, 有機會彈果個piano ,真係好.果晚大概6點半開始, 首先就係X – Hall 出面有個聚餐( 好彩果晚都唔係好cold je, 唔係就食風多過食飯la) , then 8點到個晚會就正式開始la, 咁因為我自己要prepare 個表演, 都無咩點see 到開頭個show ge 野la.

        到左9點幾, 就到左我同ar 傑出場la, 咁一開波就係我拉violin , 佢唱歌, 我地就perform 左"單車"同埋"活著多好" la, 之後拉到咁上下,佢清唱左一段 "活著多好", 而係果時,我就走埋去個piano 果到prepare la, 之後我地多合作多兩首, 分別係 "人來人往" 同埋 "失戀太少". 當我地perform 完之後, 有人叫encore wor, 咁我就清唱左半首 "明年今日"  , and then 就到ar 傑encore 左" 蒲公英的約定", 我就為佢用violin 伴奏la.

         Finally 10點幾個show 就完左la, 我地成班人係果到都影左好多相, 希望下年迎新有機會再同班同學仔玩la, haha.

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

發表迴響

