盡訴心中情

       兩年半, 對一d 人黎講, 可能係一個好長ge 時間, 不過對我而言ne, 一轉眼, 我已經完左year 3 ge 第一個sem la. 因為我讀機電工程ge 關係, 我呢三年都係同同一班同學一齊上堂, 無轉過class. 所似其實actually 同中學係差唔多, 日日都對住同一班ge .

 

不過可能男仔比較少講自己內心ge 感受, usually 一聚埋就吹水, 一係去打機同埋打波, ge topic 都離唔開果d. 好少機會分享自己ge 感受, 不過今日afternoon 唔知點解, 好似有種無形ge 力量去令到我地聚埋, 講下自己ge 故事…….

 

After lunch, 我地幾個同學仔一齊坐左係Piano room 門口ge chair 果到, 講起自己ge 感情事, 雖然話做左咁內同學仔, 但平時對大家ge 了解實在唔算太多, 好多都只係touch 到表面, 內在ge 野大家都好少講. 讀左成二年半, 今次都可以算話係第一次. 大家其實都經歷過好多事, 我覺得已經比好多好多大學生多ga la. 我地year 1果時同護校搞左一個舞會, 我仲記得你地送比我果份好surprise ge 生日禮物. 仲有year 2我地一齊搞EME ge 迎新, ge  第一次係stage 上唱live 亦都係同你地一齊ge.

 

其實有時我都覺得自己幾失敗ga bor, 好似識好多人咁, 但係知己就真係無咩幾個人, 有時有d 野想分享下,都唔知講比who , 但我都唔知點解, 我一講開呢d ne, 就好似唔會停咁, 可能我份人比較感性la. 其實前一排我都經歷左d la, 今日都聽到佢地ge comments and 鼓勵, 經過呢件事ne, 我都覺得自己成長左唔少, 至少更加清楚自己. 我覺得佢地有句講得好好ge: “寧願做完先後悔, 好過因為無做而後悔”, 大家傾計ge 時候, 好似一d 老朋友係到講往事咁, 個感覺真係好好.

 

題外話, 今日收到由台灣寄黎ge 一張 X’mas card, 真係好happy ,今年收ge 第一張 , thanksge 補習生 Jessica( 做咩叫我Eric補習仔ar, 你先係我補習生lor =.=)

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

8 則回應給 盡訴心中情

  1. K H 說:

    仲有大把機會講,,,,^^

  2. 思者 說:

    我都幾感性架,找我吧,哇哈哈哈!!!!!!!!!

  3. Sweet 說:

    個個人都有感性既時候架麻~~哈哈…
    有FD可以講下呢D野真係幾好啊~~

  4. Smith 說:

    好多野都已經睇化左 …

  5. Eric 說:

    曦 : 係ar,去camp 大把chance 講la
    思者 : 咁我下次搵你ga la wor, haha
    糖 : 真係幾好, 我好lucky 識左班好同學ge
    ada: 做咩得兩行眼淚ge=.=
    大頭: haha,講得好

  6. 馬高斯 說:

    Eric,你其實是超感性的!我永遠記得我地係北京個陣,你喊到……個樣!哈哈,不過我都係,但係真係好開心!的確「忙碌」,令我很少機會跟人講心事呢!和女朋友(未來太太)講,已經用了不多的少少時間了!其實我都要學習安排好時間與家人、朋友分享我的心事呢!不過可能我個人成日都好開心,但朋友多數都工作吾太開心,我出到黎分享太多開心事,又好似吾係咁好咁~
    好啦Eric,我要去返工啦,希望可以多些聯絡,我多是用facebook send message呢!

  7. Eric 說:

    開心係好事黎ga, 有時間你要prepare 你個wedding la, haha

發表迴響

