X’mas Parties

      由上個星期五開始, 我一連三日join 左三個X’mas Parties, 真係唔係講笑, 原來玩咁多日係好tired ga=.=
 
      星期五果日一早仲要返學, 不過last day 上堂都actually 無咩野教, 都係講幾句咁la. 食完個lunch 後就同字典 and ar 詩去左探ar 鵬, 見佢都幾精神, 仲識講下笑, 咁就放心la, 希望你隻手快d 好返la, 我地EME 全體同學都祝福你ga! 之後果晚就去左傳播學會ge "愛上女主播決賽 + X’mas Party". 去到都撞到唔少識ge 人wor, 估唔到. 不過我果枱就無咩邊個識ge=.=
      跟住玩估歌仔, 佢地唔夠人, 跟住我比人叫左出去一齊玩la. d 歌難估到嘔, 都唔知佢點整出黎ge, 如果唔講歌手名真係估死都唔知咩事, 不過最後果題竟然出左Eason ge K 歌之王, 我一聽就聽得出( 呢題好似擺明送比我咁ge, haha, 佢地都好奇怪點解我咁都估到, 無計la, 我成日聽佢d 歌係咁ga la^^), 點知佢地竟然叫我地win 左ge 人派代表出黎唱歌, 因為我果組ge 人我係唔識ge, 佢地就一齊推左我出去la=.= 咁我就清唱左K 歌之王ge Chorus, 好彩都無咩點走音je, haha.
     其實今次係我個fd 請我去玩magic ge, 咁我就玩左個about 聖誕ge magic, 個氣氛都唔錯ga, 好多謝d 觀眾同我一齊enjoy 呢個magic, haha. 玩到十點幾, 咁就完左la 個party.
 
      好la, 咁到左星期六ne, 一早我就出左去 Daiso buy Gifts for 交換la. 跟住Afternoon 就去左車ar Sam 同埋幫佢車d materials 去慈幼la, 真係幾多野下…..今次我地PSP B團ge X’mas Party book 左慈幼個場, 咁即係我ge主場la, haha. 返到去都有一種好親切ge 感覺, 去到幫手set 下場咁, 跟住去左車Elisa and 佢d fd, 因為佢地唔識黎IS.
      個party 7點到開始左, 今次係睡衣ge X’mas party , so 好多人都係著住睡衣過黎ge, haha. 玩左幾個games 之後就開始食野la, 而當大家食到咁上下ge 時候, 就到左表演時間la, 首先係由Dixon 唱左一首 "我可以", 跟住就到我出去唱歌la, 今次仲有Elisa 幫我做piano 伴奏tim. 話時話, 我都係第一次唱歌果時有人彈琴伴奏ga ja, 個feel 都好正ga原來. 我就唱左半首 "怯", 同埋半首 "綿綿", 跟住就到左Bart 唱左首 "餘震" , 跟住仲有Elvo + Theo ge "童話" with Nana ge 伴奏tim. so 其實都可以算係X’mas party + concert ga la, haha.
 
      到左星期日, 一早返左澳大學dancing, 跟住afternoon 就去左Taipa 做街頭magic ge 表演, 跟住就去左 PSP A 團ge X’mas Party la, 今次個地點就係駿菁活動中心, 而今次ge 主題就係同"味" 有關ge, 有個game 仲玩估調味料tim =.=, But anyway ,都幾好玩ar, 跟住開餐時間真係唔錯, 今次係食壽司做dinner ga, 食到飽飽又到左表演時間la, 今次我就玩左個about X’mas ge magic 比大家see ge. 之後佢地仲為玉兒prepare 左個生日蛋糕tim ar, 幫佢celebrate birthday.
     跟住到左抽獎時間,usually 大獎都係put 最後ga ma, 當抽到no. 1 之後, 我都唔中, 諗住今次都抽唔到ge 時候, 點知佢仲有個no .0 , 仲要係抽中左我…….當我好開心ge 時候, 一打開張花紙…….原來係一粒扭計骰…=.= , but anyway, 都好過無la. 果日仲收到盼盼同埋ar 糖ge X’mas card tim ,真係多謝曬你地ar!!!
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

2 則回應給 X’mas Parties

  1. ~小黑黑.. 說:

    哈哈…eric~~你破解左粒扭計骰未呀~~~

  2. Eric 說:

    haha, 我都未玩過ja

發表迴響

