迎奧運萬人演唱會

    前兩日係澳門一年一度回歸ge 大日子, 亦都係迎奧運萬人演唱會ge 日子, 咁果日afternoon ,我就同左ar 曦去左澳門運動場果到see la.
    果日afternoon 2點開始, 我一點半去到果到已經無車位la, 跟住去左馬會前面果到泊車la( 果到都差d 無位tim ar, 超無奈=.=), 去到果到已經見到超多人係到la, 因為我張tickets 係C 區ge 關係……所以我係坐山頂ge, 不過都無咩問題, 去聽ge je 都係. 果日有成10 個歌手過左黎澳門唱, 其實overall 黎講都唱得唔錯, 最記得係克勤唱"紅日" 果時全場打拍子, 超high ,仲有好surprise 咁千嬅同埋安仔唱"會過去的".
    其實我今次去睇ge 目的, 大家都知, 就係see Eason la, haha. 佢一出場就唱左首"十年", 超好聽( 唔知點解, 佢未出黎但岩岩播十年ge intro 果時真係勁感動, 佢竟然唱呢返呢首lor), 我全首都用左相機黎record video. 跟住就係都估到佢會唱ge "富士山下", 再黎就係一首快歌"瑪莉奧派對". 第一次聽佢唱live ja, 真係勁正, 有機會要去hk see 佢ge concert ar, haha.
   
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

發表迴響

