~~雜記~~

       岩岩開呢個blog, 有隻蜘蛛彈左出黎, haha, 因為太內無打blog la, 年尾要幫佢清一清d 塵, 印象中好似由exam 開始之後都無打過blog 咁=.=
 
       都唔知點解, 我exam ge time  真係超長. 由31/12 to 15/1 =.= totally 考8科, 但係up to now ,exam result 仲未出曬, 真係超慢ar. 今個sem 都比之前差左, 不過都ok ge, 大三d 野難d ga ma( 安慰下自己sin, haha). Exam 完之後, 就到左一個月漫長ge 假期la, actually 都無咩find 野做, 因為返學實左太busy la,比個機會自己rest 下, 差下電都好ge.
      
       呢排suddenly 好有興趣想煲返細個果時睇過ge 卡通片, 好想睇返"行運超人", 因為記得係好好笑ga , 而且細個果時我記得係無see 個ending ga, 所以呢幾日就上網down 黎睇la, totally 成50 集, download ge speed 又慢wor=.=, 經過長時間ge 苦戰, 我今日終於down 曬咁多集la, 同埋睇曬la, haha. 雖然d 畫面無而家果d 動畫咁靚, 但真係好好睇, 又好笑. 開頭幾集已經超好笑, 不過中間ge 集數變化不大, 有d 悶, 去到後期, 去英雄星同宇宙教父打果十幾集入面, 真係集集精彩, 又熱血又搞笑, haha. 不槐係我最like ge 動畫之一ar!!!!!
    
       不過ne, 人大左, 睇cartoon 都可能另有味道ga wor, 之前係一個website 果到講, 行運超人表面上好似好無聊咁,但係d 角色各有特性, 反映出現實世界中ge 人性, 睇落真係ga wor, 例如有d 可能會好似行運超人咁一世夠運, 又有d 會好似勝利超人咁, 為求勝利, 不擇手段咁la. 大家得閒有機會真係要睇下ar!!!!!
 
      Yesterday 去左威尼斯人果到行個round ,其實都算係第一次去行ge(之前MIF 去過, 不過無咩點行), 入面真係好大下, 不過真係好多shops, 而d shops mostly 都係sell 名牌=.= ,不過佢地d 店舖design 真係幾靚, 仲見到樣好得意ge 野, 就係果到有d 成身白色ge 石像係真人扮ga, 真係超真ar, 唔會move ge, 都唔知點解可以定住咁內ge. 之後緊係要試下果到ge 野食la, 因為好多間都係香港開過黎, 澳門淨係果到有得食, 點都要try 下ge, finally 去左食壽司, 真係超好食!!!不過就幾貴下=.=, and then 去左一間話係healthy 食物ge 店果到食左吞拿魚卷, 同埋凱撒雞肉卷, 都係超好食>< , 真係一分錢一分貨ar, haha. 走果時出面落左毛毛雨, 再加上又大霧, 令到Venetian ge outlook 係超令ga, 好似真係去左歐洲咁,haha.
 
       下個星期四就係新年la, 係到預祝大家新年快樂ar!!!!!
 
      
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

8 則回應給 ~~雜記~~

  1. Ada 說:

    嘩..好多spider網丫`~~

  2. 盼盼 說:

    係ar~威尼斯人真係好靚靚架~hehe
    Eric~你就好la~可以買咁多野食~
    我呢~就冇quota之餘又冇錢去消費….鳴鳴…T^T
    不過點都好LA~
    新一年都係要happy ge!!!
    hope you have更美好&美麗的一年LA~MAIN–>逗多D利是~~嘿~

  3. 盼盼 說:

    仲有~我都好懷念以前ge卡通片ar
    而家時代ge卡通片真係 唔係幾啱 我地呢d所謂 老一代ge胃口~
    kaka

  4. 盼盼 說:

    仲有~我都好懷念以前ge卡通片ar
    而家時代ge卡通片真係 唔係幾啱 我地呢d所謂 老一代ge胃口~
    kaka

  5. 盼盼 說:

    仲有~我都好懷念以前ge卡通片ar
    而家時代ge卡通片真係 唔係幾啱 我地呢d所謂 老一代ge胃口~
    kaka

  6. W.L 說:

    eric如果今年我有朱古力我比粒你haha

  7. Downtown MAN 說:

    我final係1個禮拜考5科加兩份reports,but midterm果時我由10月尾考到12月,一科per week,真係想嘔。
    威尼斯人仔細d睇你會見到一樓賭場其實有分區的,主要係用賭場的通道,每個區天花板都唔同顏色的。
    室內中庭的旋轉電梯果度又係好靚,圓拱形的上蓋有好多睇唔明的彩繪。

  8. Eric 說:

    Ada: 咁你有無幫我打死隻spider ar? haha
    盼盼: now d 卡通片真係唔太好睇=.= , 係得d 畫面好ga ja, 行運超人真係幾正,haha
    力: 咁多謝你先bor, haha
    健文: 你一個week考曬都幾horrible=.=, 點解你係台灣讀書, 對Venetian 都咁清楚ge?????

發表迴響

