~Relieve~

     漫長ge 新年假又放完la, 仲返左個幾星期學already tim. 由新年開始都未update 過個blog, 我諗都係時候要update la.
 
     呢個holiday 足足放左成一個月, 真係都幾長下, 表面上好似話比自己rest , 其實都係hea ge  =.= 唔係好知做過d . 我淨係知道放左咁內假, 就凍左咁內=.= Anyway, 當放假放得多ge 時候就好想返學, 不過我諗返多大約一個week , 應該會好想放返假ga la, haha.
   
     呢個新年, actually 都唔係過得太happy, 一方面因為屋企發生左d , 另一方面又發生另一d wor=.=, 搞到上個week有幾日都幾煩下, 訓又唔係訓得咁好, 發夢仲要dream到係考試, 聽人話dream 到考試係因為精神壓力大wor……..我諗應該係la. 不過經過一d  朋友ge 支持同埋鼓勵ne, 我諗我都諗通左ga la, haha. (一早就話無識錯你地la, 係邊d 自己心照la, haha) 只要做左唔後悔就ok la!!!
  
     今個sem 我有 7科係必修科, 再加上自己又take 多左科Piano III, 所以totally 今個sem 要讀8 =.=, 而且聽d 師兄話, 今個sem 4年入面最辛苦ge, 我諗真係要add oil la. 雖然話多野讀, 但我都依然繼續take Piano 黎讀, 可能我已經好like 彈琴la, haha. 不過我覺得就算係happy 定唔happy, 彈琴都可以放鬆心情ga wor, 加埋唱歌就仲好feel la, 不過我由piano 1 piano 2 ,都係未識彈" 給愛麗斯", 諗住可以pass左呢首歌ga la, 點知piano 3 一開波第一次test 就係呢首=.= 即係焗住我一定要學識la………睇黎要加倍努力先得la!!! Piano 1 ge 自選歌曲係"人來人往", Piano 2 就係"明年今日", 唔知Piano 3彈邊首好ne?????????
 
      呢排ge 通脹真係好勁下, 差唔多咩都加價, 不過人工就好似無咩點加咁=.= (我仲有好多個補習生未收錢tim………ai) , 表面上好似好好咁, 其實仲有好多人ge 生活無改善, 可能反而仲差左tim, 睇黎今年政府真係要做下野la.
 
      今日出左summer exchange program ge 地方名單la, 有三個地方可以choose, 分別係: 美國, 希臘同埋德國, deadline 都幾快, 下個week要交CV tim =.= ( 我都唔知CV 應該點write……). Anyway, 係時候要think 下報唔報, 而如果報ge 話又去邊個地方好ne?????
 
       下個星期六同埋日(即係38,9) 係澳大ge open day, 我覺得應該幾多野睇掛, 如果你地有興趣就過去睇下la, haha, 我都會返去幫手ge.
    
 
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

1 則回應給 ~Relieve~

  1. K H 說:

    富士山下la…正歌a…
     
    去la去la…好難得ge機會…我地班實支持你…
     
    講開又講…open day我個會都未諗到搞咩= =

發表迴響

