~Decision~

        返左學都有成三個week la, 開始慢慢習慣左返學ge 節奏, 即係每一日都返朝9 晚6, 而中午得一個hr 食飯ge 日子. 不過今個sem 有樣野都算好, 就係Friday 係放假, so 可以連續放三日假la. ( 其實都唔係好好actually, 因為星期一至四都要返足咁滯=.=, 日日咁返真係好tired ga). 不過我每朝早都會8點幾返去, 因為可以去Piano room 果到練下琴, 如果唔早 d 返去真係無咩time 可以練la.
      
        呢排唔知點解好似好多野都要做決定咁, 而我呢幾日都做左三個決定, 全部ge Answer 都係"NO" ge, 首先就係上個week 收到黃sir 比ge IAESTE ge form, 果d form 係一d summer 去其他地方work exchange ge form 黎ge. 今年有三個地方可以choose, 就係: 美國, 希臘同埋德國. Actually 三個地方都各有各好. 首先USA係會join 一間大學ge research, 而Greece 就係人都知靚到爆ge 一個地方, Germany 就係一個工業好發達ge 地方la. So 每一個地方都係一個好好ge 學習/ 玩ge 機會. 我都有問左我parents ge 意見, 究竟報唔報好, 佢地都話由我決定, 去唔去都ok wor. 咁我就think左幾日la(actually 我都算係幾優柔寡斷ga, haha), finally 都係決定左唔去=.=.
  
        Main reason 有兩個la, 第一個就係因為年年去ge 地方都唔同, 而上年有日本, so 我打算等下一年再報la, 搏下可能有得去日本ar ma, haha.( 其實我想去日本好內ga la, 再加上呢d exchange 只可以去一次). 第二個原因就係我覺得自己未太獨立, 例如我唔識煮野食la, haha. 同埋好易感冒=.=. 又唔係咁食得西藥 wor. so 呢一年都正好比自己一個機會train 下. 首先係要學下煮野食la, 同埋平時要做多d 運動. 咁如果下年有得報, 自己"本身"都準備得充足d ar ma,haha.
 
         而第二件事, 就係今日係澳大見到一張poster, 一年一度, 內地生搞ge 歌唱比賽又接受報名la…….回想起上年參賽ge 情形, 我仲記得好清楚…….就係果次感冒未好返, 唱到喉嚨傷左, 痛左好內好內先好返, 我果時仲以為以後都唱唔到歌tim ar=.= Although get 左個prize, 但都補唔返la. so 今次參唔參加比賽, 都要諗清諗楚la. 經過長時間ge 抗戰( 其實係一個afternoon ,haha) , 我都係決定左唔join la, 因為始終參賽ge 話, 都要practice, 而我又唔知係唔係完全好返, 都係rest 返一排先la. 平時得閒唱幾句都好過癮ga la, haha. 唯有等下年有先再報名la( 又係等下年,haha).
 
        今個星期六同埋日, 係澳大ge open day, 各個學院都有唔少豐富ge 節目咁. 而開放時間係星期六afternoon 同埋星期日全日ge. 我就會係星期六,日 3:00 to 5:00 pm 係piano room 果到當值( 即係HLG207), 到時會有d mini game 玩下, 仲有d 係同我一齊學緊piano ge 人彈琴la, 可能會有人伴奏, 唱下歌仔咁la. 如果對piano 有興趣ge 人, 仲會即時教返你兩招tim ar, 係唔係聽上去, 就知節目非常之豐富ne????? haha, 到時記得多多支持ar!!!!!
 
        
   
        
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

4 則回應給 ~Decision~

  1. Ada 說:

    美國好過日本啊我諗"
    想去玩呢~~

  2. W.L 說:

    又一年了 我地几時去唱K  AR

  3. Wendy 說:

    祝你呢一年快d學識照顧自己!^^

  4. Eric 說:

    Ada: 但我都係覺得日本好玩d je ,although both 都未去過,haha
    力: 你要返工 wor,等你放假先la, 仲記唔記得前年我地話要搞concert ar, haha.
    Wendy: Thanks, 我會努力ga la!

發表迴響

