~~What’s going on with Eric~~

         又到左4 月中la, 到左櫻花盛開ge 季節, 話咁快, year 3 又讀左一大半, 4 年ge 大學生活, 已經去到尾站la. Yesterday 返左澳大同d Fd 影畢業相, 見到佢地著畢業袍, 帶四方帽ge 時候, 真係幾型, haha, 唔知當我著住佢ge 時候, 又有d 咩感覺ne???
 
         呢排真係比較busy, online ge 時間都少左好多lu, 所以個Blog 都好內無打過,haha. But anyway, 我都打返下呢排做過d 咩咁la.
 
         話說ne, 之前有次打blog ge 時候咪講左今年IEASTE 有三個地方可以choose 去internship ge, 分別係美國, 希臘同埋德國. 而我finally 無報ge( 詳情請參閱之前ge blog la). 但有時世事ge 野真係好奇妙. 當我打算今年唔報ge 時候, suddenly 收到黃sir ge e-mail, 佢話suddenly 多左兩個country ge internship 可以apply, 分別就係Nokia ge 原產地—–芬蘭,  同埋我一直都好想好想去ge……..日本. Finally我都報左呢個,haha. 而去Japan 做野ge 地方係日立(Hitachi), 做一d about computer, 同埋thermal ge 野, 真係一個唔錯ge 學野機會.
 
         呢個月都busy for preparing internship ge 野, 因為有好多好多form 要填, 仲要交埋CV, cover letter, 同埋健康證明…..etc. finally  都過左EME 同埋校長辦公室interview果關, 將我ge application form 寄左去Japan 果邊la, now 可以做ge 野, 就係等日本果邊reply la, 佢地話最快都要一個月到wor, 而up to now ,淨係字典confirm 左ok, 希望finally我地5 個人都可以一齊去la,haha.
 
         而係study 方面ne, 都過左半個sem 有多la, overall 都ok ge, 係多野做d ,同埋d lessons 多d咁lor, 不過最唔識ge ,係一科叫做Microprocessor ge 野, 做lab ge 時候, 真係去坐ga ja=.= , 希望呢科可以過到la.
 
         咁另一方面ne, 因為我發覺平時太少運動, 所以而家每晚食完飯之後ne, 我都會係西灣湖果到跑步ge, 都keep住成個幾月la, 果然人都係精神d ge, haha, 上堂都無咩點釣魚. 反而有時rain 無得去running 仲唔習慣tim.
 
         今年澳門第一個typhoon 係前日打左, 仲要第一個就黎8號風球tim, 真係有d 估佢唔到ar, 快黎快走. 其實世事ge 野真係幾無常, 之前有個朋友係大陸撞車, 都幾傷下, 不過好彩now 都好返好多, 希望佢可以快d 康復la. 有時人ge 生命真係幾脆弱, 所以真係要珍惜身邊ge 人ar, 或者好似Eason 咁唱" 習慣無常才會慶幸", 雖然有時少不免會遇到d 挫折, 不過只要積極咁面對, 困難一定會過去ge,haha. 好似typhoon之後ge 星期日, 真係好好天, 點都估唔到ga!
 
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

3 則回應給 ~~What’s going on with Eric~~

  1. Downtown MAN 說:

    ええ  ずっと 羨ましいです(真的非常羨慕)
    而且仲係Hitachi
    感使唔使先學日文?
     

  2. 皓盈 說:

    開心死la~ 有得去日本intem~^^

  3. Eric 說:

    健文: 我都想學定d 日文先ar
    Nicole: 其實仲未知有無得去ja 

發表迴響

