PSP 情繫四川 慈善音樂晚會

         大家都知道, 前幾日四川發生左一次好嚴重ge 地震, 而傷亡人數亦都好多, 我諗大家都身為中國人ge 一份子, 都想為我地祖國ge 同胞出一分力la!!!!!! 而我地PSP (學長扶助計畫)將會舉辦一個 "PSP 情繫四川 慈善音樂晚會"
 
時間: 23/5/2008 (星期五) 18:00 ~ 20:00
地點:澳大東亞樓9樓平台
 
當晚將會有合唱團, 管樂團, 唱歌, 鋼琴, 結他等表演, 並將有一個悼念儀式.  門票售價$20( 最低係$20, 可以隨心意捐獻更多)
 
而賣門票ge 時間就係下個星期一, 二,三 係J1 平台果到, 9:30 am to 5:30 pm,我地PSP 將會擺個counter 黎籌集善款,希望大家可以支持!!!!
 
呢幾日我都係到搵下有咩歌會岩今次ge活動, 係到搵到一首好有意思ge 歌, 希望大家可以get 得到首歌想傳比大家ge message la!
 
陳奕迅 —– 多一點
作曲: 吳通明
作詞: 潘偉源
編曲: 吳通明

風已暖 沿路是笑聲一片
未覺俗世事轉了幾圈
心更暖 無懼歷過滄桑千遍
但最後抱著你的溫暖

*何妨任那千疊浪 滔天巨浪
 向著我亂撲亂纏
 才更覺我心一秒也未變

 抬頭望千山萬樹 青空大地
 撲實透露了自然
 同獻上最真跟我相見

 來吧關懷人多一點 不憂風波驟變
 人間千分溫暖 因兩手牽
 人若肯同情多一點 光輝必出現
 塵世也會被愛頃刻感染 *

冬變暖 陪伴是愛深的臉
踏過萬里路 有你手牽
心最暖 無論遇上秋霜冬雪
願最後抱著 你的溫暖

Repeat *

同聚海角也是份緣 何不以愛做渡船
同珍惜讓這愛萬世不斷
風波過去小島見樂天

各把感情濃多一點 不憂風波驟變
人間千分溫暖因兩手牽
人若肯同情多一點 光輝必出現
塵世也會被愛頃刻感染

各把感情濃多一點 不憂風波驟變
人間天天歡笑 因兩手牽
人若關懷人多一點 溫馨心中現
塵世也會被愛頃刻改變
人類有笑有夢尋 只因心暖

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

2 則回應給 PSP 情繫四川 慈善音樂晚會

  1. K H 說:

    一起爲四川同胞出一分力

  2. Eric 說:

    無錯, 一齊努力la

發表迴響

