~~~與我常在~~~

      yesterday 係我地PSP 舉行慈善音樂晚會ge 日子, 而今次因為得一個week黎prepare , 由0 開始, 到成個show 搞到出黎都係一個week之內,所以時間都幾趕下, 真係要多謝咁多位籌備同埋幫手ge 同學. 仲有SAS ge staffs , 唔少得ge 緊係仲有出錢出力支持我地ge 朋友la!
 
      呢幾日唔知點解, 好似病病地咁=.= ,所以到yesterday 朝早為止, 我都唔知自己果晚唱唔唱到歌, 果朝就一早返左澳大piano room 果到彈琴, 等到11點幾, ar 昭同Sophie 就返左黎la,咁我地就開始practice 果晚唱ge 歌la( 其實係佢地practice je,我都無唱到, haha), 跟住afternoon piano room 要上堂wor, 好彩Dr. Wong 好好人, 佢比我地係第二間room果到繼續practice. 去到4點幾, 因為afraid rain ge 關係, so我地ge 地點就由東亞樓轉到去STDM la.
 
       個show 就6點入場, 6點半開始ge, 一開頭由Sophie 彈左一首"Only Human", 跟住就由ar 昭唱左首 "天堂", then 我同ar 昭合唱左一首" 與我常在", 呢首歌我好like ga,因為d歌詞都好有意思,melody 又好聽, 雖然唔係第一次係堂上面唱歌, 但今次因為係慈善ge show ,所以感覺特別唔同d ge, 特別有意義, 雖然病病地, 不過唔埋la, haha, finally 都唱完左首歌, 希望d 觀眾鍾意la.
     
       之後就有choir 同埋brass band, 仲有詩歌朗誦, 跟住到左ar 傑同ar 成ge "多一點", 一首好有意思ge歌, ar 傑唱得好好, 仲差d爆咪,haha. 之後就黎到一個悼念儀式, 最後大家一齊合唱左一首"承諾" ,咁個晚會就結束左la.
 
       今次個show 雖然唔係好多人黎see,不過都算ok 成功, 我地ge 目的都係為左幫四川ge 災民籌款je  , 係到要多謝Marion 同埋博士la, 聽到我個idea 就全力support 我地呢個活動,仲有一齊同我演出ge ar 昭同埋Sophie la,呢幾日練歌真係幾辛苦( 不過都好好玩,haha) , 同埋ar 傑ar 成, 佢地一聽到有個咁ge show, 就話會全力支持我地. 唔少得ge ,就係yesterday黎支持我地 ge EME 同學and freshmen,山長水遠過黎睇同埋幫我錄野ge Ivy, and咁多位出過錢出過力ge 朋友!!!!
 
      
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

5 則回應給 ~~~與我常在~~~

  1. April 說:

    下次表演埋piano丫ma~自彈自唱~
    咁我一定會黎捧場~kaka~!
     

  2. SOPHIE 說:

    都叫你自彈自唱架la…haha
    呢個week真系唔方唔"好好玩"….
    呢個week…比我認識到你同阿昭既真面目……哈…..
    早知我聽埋你個fd唱歌先走la…….

  3. Eric 說:

    April: 總有機會ge, haha
    Sophie: 我地ge 真面目即係點ar? haha, 你走寶la, ar 傑唱歌好好聽ga, 下次等我再請佢去psp ge 活動果到唱下sin

  4. 景榮 說:

    我都好想聽你自彈自唱~~~~

  5. Eric 說:

    Johnny: haha, 唔係掛, 總有機會ge

發表迴響

