~~~富士山下~~~

         今日afternoon 收到校長辦公室Kiran ge 一個電話,佢話Japan ge IAESTE 話Hitachi 收左我la, 真係好happy^^, 開頭仲以為今次都幾難收ga la, 因為上兩個week, 果邊先send 左封mail 黎話我write 比佢地ge 野好似唔係好suitable, 好彩我最後補返d  經驗入去, 最後都收左ja………
 
         今次去得成真係要多謝好多人ar, 例如有推薦我ge 黃sir , 幫我write recommendation ge Dr. Tam, 校長辦公室ge Kiran 同埋Annie, 同埋教左我好多野ge ar 華 and 堅哥…..etc, 到時ge 手信一定大份d la,haha.
  
         我工作ge 地方係東京(定係近東京ne?) ge 茨城縣, 應該都離市區幾far ga la, 不過仲未決定幾時去, 都應該係7月頭到9月中ga la, 終於有機會係富士山下唱" 富士山下" la,haha. 呢幾日都要開始prepare 下去呢個internship ge 野la.
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

10 則回應給 ~~~富士山下~~~

  1. 奶咀 說道:

    手信ar...手信ar…..

  2. Eric 說道:

    wa….你個L ar, 平時又唔見你回下, 要手信就即回=.=

  3. W.L 說道:

    如果有靚靚日本妹,我要日本妹,無就是旦la,有心就ok^^

  4. K H 說道:

    公起曬…

  5. 說道:

    恭喜哂wo~~~
    一見到富士山下就入黎la~~~
    haha

  6. Carla 說道:

    hi, so good , congraduation lol… hope you have a fantastic experience ne…

  7. Sweet 說道:

    哈哈..得左啦bo…
    真係好啊~我都想去日本>.<

  8. Downtown MAN 說道:

    恭喜恭喜~~!

  9. SOPHIE 說道:

    你好白痴呀…系富士山下唱"富士山下"…haha
    不過你記得錄低佢…等我睇下你個白痴樣…..ka

  10. Eric 說道:

    Nick: haha, 如果有,咁我點bring 返黎ar??=.=
    曦: 多謝多謝
    Brian: 咁比面,haha,thanks
    Carla: thanks,hope you have had a good time in Holland also la
    糖: haha,咁你可以過黎日本玩ga
    健文: thanks!!!!
    Sophie: 咁我唔買你份手信ga la,淨係比你see下我個MV la, haha

發表迴響

