~~~PSP Closing Party~~~

        漫長ge exam 終於都完結la, 由6月9 考到21, 兩個week 8 科, 真係好tired=.=, 之後考完試就即刻去左個Senior Mentor Camp. 去到22 晚先返到home, 返到去真係唔識move 咁滯la ,haha.
     
         跟住yesterday 就係一年一度PSP ge Closing party la, 今次ge 主題係男女反串=.= 真係好無奈, 咁大個仔都未扮過女仔ga ma.Anyway, 我都借左條裙返黎, 去到係咁e 著下算la, haha, 不過見到d 人化曬妝, 好Pro 咁樣扮女仔,真係……=.=
 
         Anyway ,呢d 唔係重點, main point 係最後果part ge sharing, 我地watch 左一段好meaningful ge video, pay it forward, 將愛傳開去, 正好就係我地psp ge 精神. 跟住就watch 返呢一年咁多次活動ge 相, 再加埋一d background music, 希望大家喜歡la( 我yesterday 做左成朝ga la,haha). 接著就到左大四" 老鬼" 們ge Sharing ,分享佢地咁多年係psp ge 成長, 自己ge 改變, 真係好touching , 有d mentors 仲cry tim. PSP 真係帶左比佢地好多好多野, 唔知下年到我講ge 時候, 我又會點講ne. 之後係頒Mentors ge 證書, 最後由我同Dixon同大家一齊唱左首"友共情", 之後唱埋"明年今日"( 呢首自己加左上去, 因為好想唱,haha). then 個Closing party 就係大家ge 歌聲中完結la…….
 
        今日終於可以rest 下la, 可以think 下有咩野prepare 去日本, 係到Update 下sin la,我5/7 朝早會係 HK 飛去東京, then 21/9 晚先會返ga la, 如果係呢段時間想搵我ge 話ne, 可以send e-mail, msn, skype…..etc la, 就唔好打我電話la, 成9蚊一分鍾ga=.=( 不過你地send message 都ok,haha).
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

3 則回應給 ~~~PSP Closing Party~~~

  1. SOPHIE 說:

    都話你會唱明年今日架la…= – =….
    又扮哂野話唔唱…ha
    你漏左講你中左個大獎呀~~500蚊pizza coupons ar~
    我地等埋你系日本返黎再去食呀~~haha

  2. Eric 說:

    咁明年今日咁有意思, 又係我ge 至愛, 咪唱埋lor, 你地group 都有張coupon la,haha

  3. SOPHIE 說:

    加埋你戈張會食得開心d…hehe

發表迴響

