~~~ 21th Birthday~~~

        時間過得真係快, 今日就係我21 th 生日ge 日子la, last night 去左同EME ge 同學仔食飯, 有ar 曦, Shiel, 輝哥, 豪同埋小龍. 食完飯之後ne, 我地EME 加埋加埋十幾人ne ,就去左 Energy 果到唱k la, 唱到10 點幾, 我就打算走人la( 我一向唱k 都早走ge, 眼訓ma) , 但佢地又唔比我走wor, 要我解左粒扭計骰先比走=.=, wa…..係一個完全唔識玩ge 人玩左好內都係解唔到ge ,haha. 點知suddenly  佢地就係門口take 左個蛋糕出黎, 跟住就唱生日歌la, 許埋願, 吹埋d candle 就同大家講左一番話la, 好感激佢地一直以來同我一齊走過大學呢三年, EME 萬歲, haha. 咁岩今日又撞正PSP d 人又係energy 搞唱k wor,咁就同埋佢地一齊影相la, 仲收左佢地ge gifts. finally 我同大家一齊唱左首明年今日(又係呢首, haha, 次次唱佢都好有感覺ge) 之後就返左home la.
 
        今朝係正日la, 9 點半去左雅廉訪盛記果到同ar 昭and Sophie 食早餐, 點知Sophie 遲到lor=.= Anyway, 都要多謝ar 昭果個蛋糕( 又吹多次candle, 又多三個hopes, haha) 同埋Sophie 果個杯麵型手機座& card, haha. 食下食下, Sophie 仲take 左d 幾何ge maths 問我地=.= , 超無奈, 好彩最後都計到je, haha. Then 同左ar 昭去buy 野. 就各自散水la.
 
        因為我去Japan 頭兩日係無宿舍住ge, so 今日去左STDM 果到book hotel, finally 因為好多平ge hotel 無位ge 關係ne, 我book 左新宿 ge Rose Gardern, $ 810 包埋breakfast for one day, 真係好貴=.=. 不過都要book ge,唔通露營咩,haha. Then 去左同ar 儀飲野, 成年無見, 都係差唔多咁,haha.  夜晚同parents 去左金龍食buffet, 都幾多野食, 真係唔錯, d 三文魚真係好正,haha.
 
        係到多謝咁多位同我講生日快樂, send message 同埋送gifts比我ge 朋友仔, 我開左個new blog, 去左日本之後應該會成日update 果個blog多d ga la, 呢度就內唔中update 下la, 敬請大家留意………    http://www.wretch.cc/blog/ericchan0627
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

5 則回應給 ~~~ 21th Birthday~~~

  1. yan 說:

    生日快樂呀~~eric~~^^

  2. 森美 說:

    雖然遲左..
     
                祝你生日快樂la…
     
    (hehe.我係魔術會ge sammy阿…kaka~~)

  3. rick 說:

    我都唔執輸先~~
    生日快樂~

  4. Candy 說:

    住宿咁貴呀…好彩我到時住日本女友屋企~哈哈..有機會一起玩啦^^

  5. Eric 說:

    Yan: Thanks a lot ar!!^^
    Sammy: 都唔係遲ar ,thanks !!!
    威: 你好似第一次黎我個blog wor,haha,多謝!!!(我份生日禮物ne??)
    Candy: 你係日本有女友咁勁??????haha

發表迴響

