~~~ 向日本出發 ~~~

       由之前3 月尾收到Wong sir 話有得報名去IAESTE , 到今日7月4日, 呢三個月ge 時間真係過得好快, 今晚我就要過hk 搭plane la. 由一開頭聽到呢個消息, 心情好興奮, 又好期待. 之後到send 左d 資料去日本, 等待消息果時ge 心急同埋盼望, 直至通知果邊收左我時ge 果份喜悅, 最後到今日將要離開澳門 ge 心情, 都係呢短短三個月發生ge……
 
       咁大個仔, 都未試過出門兩個半月咁長, 最多都係去交流or Graduation trip ge 一個week, 果時仲要係成班人一齊去ge tim. 而今次係第一次, 一個人出門, 去一個陌生ge 地方兩個半月. 雖然對自己黎講都係一個挑戰, 不過就係因為有挑戰, 人先會成長ge, 我亦都相信, 呢次ge 經歷, 應該會好難忘, 好深刻ge………
 
      雖然唔係第一次出門, 不過真係有一種捨不得ge 感覺, 捨不得parents, 同學, 朋友…..etc ,澳門ge一切一切係未來ge 兩個月都唔會見到la, 而接住落黎ge 係要在獨自外生活兩個幾月, 好多謝咁多位send message 比我, 祝我一路順風ge 朋友仔! 你地呢d 祝福真係好warm, 好正, 我唔係一個好識表達感情ge 人, 不過真係衷心多謝你地!!! 我覺得自己都有好多需要改進ge 空間, 希望藉住今次, 自己身心都會成長la, 我亦都相信神都會保祐我ge, thanks God!
 
      係我9月21返黎之前, 有咩想搵我可以through MSN, 我會bring 埋部notebook去Japan ge. 仲有ge 就係我去Japan d diary 同相會update 係個new blog果到:
 
      係到同大家講聲再見, 希望你地自己保重la, 日日都咁開心!!!!!Smile
This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

8 則回應給 ~~~ 向日本出發 ~~~

  1. SOPHIE 說:

    haha…去到戈度就無人同你吹水la…
    唔洗掛住我地喎~~~kaka….
    搞掂你d日文未架???
    仲有手信呀~~~
    一路順風la~~~~~

  2. 景榮 說:

    一路順風~~~

  3. Tina 說:

    一路順wind, haha

  4. W.L 說:

    nick大大聲對住架飛机講:d手信要一路順風啊 kaka       but you too     take care  千其5好去千葉個地方哦  and色情場所 hehe  都5好叫佢地來你宿舍   do not do the thing what effect the chinese image

  5. Eric 說:

    Sophie: 到時我都會係msn 同大家吹水ge,haha
    Johnny: 多謝
    Tina: 你係唔係唔識打個風字ar?haha, 多謝你ar!!!
    力: 你講到我好似好bad咁wor=.= haha, but anyway, thanks la!!!

  6. 盼盼 說:

    嘩~eric~
    玩得開心d la~^.^
    相信你會有極難忘極難忘ge兩個半月~
    到時~唔知會唔會帶埋個kawaii 呢ge女仔番黎macau呢??~哈哈

  7. Eric 說:

    盼盼: 多謝你ar! 我會努力ga la,haha

發表迴響

