~~~Diary of 1st day in Japan~~~

75~~~/

 

     今日係我去日本ge日子, 因為我要係香港搭8:10 am ge plane ge 關係, 所以我就要係前一晚去香港機場果到過夜la. 尋晚搭8點半船過香港, 所以7點就出左門口, My parents 都陪我一齊過埋去HK 去到HK 已經成10la, 跟住幾經辛苦, 終於搵到A11 ge bus stop, 搭車去機場la. 而去到機場, 就要開始漫漫長夜ge 等待la….=.=

 

      咁大個仔第一次訓機場, 個感覺真係幾難形容, 因為我parents 都一齊係到ge, so 我地就輪流咁訓覺, 點都有個要看住d Belongings ge. 坐係到真係訓黎訓去都訓唔到ga, 所以ne, 最後都成個人訓係張椅果到=.= 果然係好好訓, 雖然話訓左三個hrs 左右, 但係訓完真係好精神(果陣時,haha). And then 訓到5點幾去左食Breakfast, then check in ,上飛機la…….

 

     飛左成4 hr 左右, 去到東京成田機場已經係下午1點幾la(Tokyo 快一個hr), 之後check out, 就準備搭成田機場快線去新宿la….因為如果連埋Suica (Japan ge 一種IC card, 好似澳門通咁) ,咁只係3500 yen, 加埋張有1500 yen ge Suica, 不過搵果間sell 呢種ticket ge 地方,就真係搵左好內….=.=

 

      Finally buy左呢張ticket, 上左部Narita Express 去新宿la, 跟住部車行下行下, 我先至記得, 原來自己係未食lunch ge=.= 平時一夠鐘就好hungry, 要食lunch ga ma, 可能今次太緊張, so 唔記得左食掛( 一個人去到一個陌生ge 地方, 唔緊張就怪la…..) 好彩自己個bag d, 食左d 頂住肚先ja…..finally, 個半鐘後去到新宿, 一去到, 就見左幾十個唔同direction ge 指示牌, 真係very very complicated=.= 因為之前佢地有個contact person 約左我係East Exit ,finally find 到佢,我一出閘就見到佢la, 仲要佢等左半個hr tim( 因為我唔識搭車, late左一班先去到…….) 跟住佢就同我一齊去左西新宿, 一出station 向右行幾步, 就見到我住果間Rose Garden la…..真係好><( 因為我好多行李, 加埋加埋半個自己咁重lor=.=) 全靠Tomoko 小姐帶路ja, 唔係我可能已經係新宿果到迷路la=.=

 

      跟住入去check in, 果到間room 都幾靚, 唔錯, 仲有Lan 線可以online tim. 坐左一陣, 就落街行左個round la, 因為afraid 迷路,so 都係行直線ja,haha. 佢地IAESTE 係夜晚8點有個welcome party, 開頭都有諗過去唔去ga la,因為無咩點訓過,真係好tired ga ma,不過最後都去左( 有得玩,又可以識下人, 頂硬上都要ga la=.=) Then 去左日比谷ge 間叫HUB ge pub 果到, 因為未食dinner, so 求其去buy左個sandwich ja, 去到見到成幾十個人, 超多人lor,成間野都好似唔夠坐咁ar….不過d ge English level 真係唔係好得, 但佢地就好nice,都會主動同我chat ga, 有時聽唔明就用身體語言la….haha. and then 都係果到識左唔少人, 真係幾好, 不過因為好tired, 玩到9點幾, 就返酒店訓覺la….

 

待續……….

 

~~~d 相我later update new blog ga la, 仲有我會繼續打埋跟住落黎ge日記, 大家記住留意la,haha~~~

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

5 則回應給 ~~~Diary of 1st day in Japan~~~

  1. SOPHIE 說:

    唔錯呀~~系一個好開始…
    add oil~~hoho

  2. joy 說:

    很有趣的經歷
     

  3. W.L 說:

    咁似去旅行GE    有几人陪你去ar  Only為你搞welcome party? 日日住hotel?? wa… 你比錢ga??  take care

  4. K H 說:

    下…得咁少ge…未夠喉wo我…haha

  5. Eric 說:

    Sophie: haha,係ar,無錯
    Joy: 都幾有趣, 同埋好難忘
    力: 個welcome party 係for全部IAESTE members ga, 我住兩日hotel ja.
    曦: 我岩岩又打左個blog la,你可以去see see

發表迴響

