~~~Diary of 2nd day in Japan~~~

76~~~/

 

     今朝訓到8點幾就起左身la, 因為我酒店ge package 係包埋早餐ge, 所以就落左去佢地間restaurant 果到食早餐la. 果到d 環境真係幾好, d 早餐都OK la. And then 就返room 上網check mail la. 因為yesterday 識左幾多new friends, so 就約左佢地今日一齊出去玩ge. 而就唯有用mail 同佢地contact la.

 

     去到中午又係食lunch ge 時候, 因為附近真係唔係好多野食, so 就求其去左對面一間快餐店果到食野左個hot dog la, d 味道都幾好. 同埋都唔算太貴, 好似300 yen 都唔洗, 係日本食野算係咁ga la. Then 返左hotel rest 左一陣. 2點半約左Yasuhiro 同埋Yuki 去左Shibuya(渉谷) 果到行街. 見識一下年青人ge集中地, haha.

 

     涉谷果到真係超多人, 一轉綠燈, 就好似成堆蟻咁行過馬路, 真係幾壯觀. And then 我地就行左去一間7層高ge Shopping center 果到行la. 果到真係好多好多野賣, 基本上諗到都有, Magic Tools都有得sell lor.

 

     行到咁上下,我地就一齊去左Asakusa(淺草), 跟住仲join多左三個日本IAESTE ge students tim. 跟住我地就一行六人向淺草進發la………一去到, 就見到淺草ge 特色, 門口果個write 雷門” ge 大燈籠, 令我諗起機械人大戰OG外傳,haha. Anyway, 係門口見到d 人著住Kimono(和服) 係到行街wor, 咁緊係唔放過呢個機會, 過去影左張相la. And then 我地就入左去行, 條街真係好多人, 我諗mostly 都係遊客. 而左右兩邊都有好多商店係到, 我地去左其中一間果到買左包人形燒一齊Share 黎食, 真係幾好食, 不過d 味就同平時d 紅豆餅差唔多la…..

 

      And then 去左入面有間廟ge 地方, 求左支籤, 抽到都唔錯la,haha. 跟住就throw 5Yen 入一個box 果到許願la, 果到排隊等許願ge 人都唔少ar. 接住就去左附近ge 一間叫 花月堂” ge店果到食Ice-cream , 佢地d ice-cream 真係好多types, 基本上你講得出都有, finally choose 左個杏仁豆腐味, 真係超好食, cost 左我 250 yen 一個.

 

     行完淺草之後, 我地就去左搭水上巴士遊東京ge River la, 而係賣飛果到咁岩又見到有棵許願樹wor, 原來聽日77係日本ge 七夕 (日本人七夕原來係計新曆ge) . 咁我都唔執輸, write左個願望上去la. 之後我地就一齊坐船遊東京la, d 風景真係好靚, 同埋d 海風吹過黎係好舒服ge……..坐我地前面ge,  原來係中國人黎ge, 因為我聽到佢地講國語,haha. Finally 我地去左日的地( 其實都唔係好知where, 總知係Tokyo la). 見到Rainbow Bridge,真係好靚, 影左幾張相咁就走人la……

 

     我地接住落黎去左涉谷ge 一間迴轉壽司店果到食dinner, 果間野都幾抵, 120 yen 一碟, 不過佢會限時, 每人最多只可以食30 mins ga ja, 不過間野真係好多人, 都要等左一陣先入到去食. Finally 我食左7,haha, 真係好好食. 食完就各自返去自己home la, 真係唔該曬Yuki 小姐送我去車站la. 返到去酒店已經very very tired la, 沖完涼就去左訓覺, 因為tomorrow 仲有個非常鞎難ge 挑戰等住我ne…….

 

待續…………d 相已經upload左係new blog la

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

4 則回應給 ~~~Diary of 2nd day in Japan~~~

  1. Downtown MAN 說:

    你係日本同佢地講乜?English? 日本語?

  2. W.L 說:

    你5系去做野咩   做咩搞到似旅行咁/

  3. Ada 說:

    真係幾似去旅行~

  4. Eric 說:

    健文: 同english ja, 但佢地唔係好識=.=
    力: 我玩左兩日先做野ar ma
    Ada: 都幾似ga,haha,但要返工ga ma

發表迴響

