7月7日~~~第一天的挑戰~~~雨

77~~~第一天的挑戰~~~

 

今日係我第一日返工ge 日子, 而我ge 目的地就係係Ibaraki(茨城縣) ge omika(大甕), 我今日4點幾起左身, 跟住執好曬野, Check out , 咁就開始向Omika 進發la. 由西新宿去到Omika, 要轉幾次車, 我由6:18 坐到8:40 , 先去到目的地, 中間轉車ge 時間又唔係好多, 好彩finally都順利去到Omika 車站. 不過果到無自動ge 電梯, 我拖住咁多行李, 行樓梯真係好辛苦, 又熱wor, finally 都出左去門口, 打算去日立ge office 之際, 點知出面正下著雨……….

 

      咁我就take 左我個bag 果把遮出黎la, 見過我用ge 人都應該知道, 果把野只有一個筆袋咁大到, 一個人用先岩岩好夠用, 我就係呢個時候, 拖住一個好重, 好大ge gip, 背住一個bag, 加一個side bag, 再加上hold 住部notebook, 總重量我諗應該over 左我自己本身重量ge 一半, 而我又第一次黎到呢個地方, 雖然有一張好簡陋ge 地圖, 但要搵到日立ge office ,真係唔係一件容易ge …….

 

      用左好多努力同埋時間, 我終於落完車站前果條好長ge 樓梯, 平時可能只要10秒就落到ge stairs, 今次用左成幾mins .跟住落黎我要做ge,就係係風雨中, 向住目的地進發. 第一次, 真係可能係人生ge 第一次, 獨自係風雨中行, 呢一刻ge 感覺好難忘, 有一種孤獨, 無助ge 感覺, 平時可能都未遇過呢d 時刻, 因為我有好好ge父母, 好好ge朋友, 每當我有困難ge 時候, 都會出黎幫手, 不過今次真係得自己一個人走呢一段路, 我學會了堅強, 勇敢咁去面對呢一個挑戰. Finally , 經過左20 – 30 mins, 我終於行到去Hitachi la, 果一刻, 真係好開心, 好感動…….

 

      去到大門口, 個警衛就call 左我ge employer 出黎接我la, 跟住就去到左一個video room, see Hitachi ge 介紹短片la. 係果到見到另一個都係去Hitachi ge Intern, 佢叫Aaron ,Australia ge, 佢同我唔同department, 不過同我住埋同一間宿舍. 之後佢地做左個brief introduction 之後, 我地就各自返回自己ge 部門la……

 

      我果個部門叫Information & Control Systems Department, 主要做ge,係用computer 去監控d 發電廠turbine ge 運作咁ge. 去到見到Department head, d 同事咁, 不過佢地ge  英文水平真係………唔係好得=.= 有幾個算好少少only. Anyway, 好彩果到有個中國黎ge 員工ja, 佢英文又幾好wor,我地可以用English or Mandarin 黎溝通, 真係好>< . 跟住又到左食lunch ge 時間la. 我地一齊去左canteen 果到食la, 真係唔係講笑, 超多人=.= 同埋佢地原來係唔包lunch ge, so 我就要自己比la, 叫一個定食, 410 Yen, 算係咁la. 之後afternoon 就開始比d Manual read la, read到咁上下, 就放工la.

 

     因為今日係第一日,我又好多行李wor, 所以佢地就叫左taxi 車我返去la, 返去到宿舍, 第一個感覺真係唔錯, 裏面d 野都好齊全, 有埋獨立ge bathroom, 算係咁ga la. Settle down左之後ne, department head 加上一d 同事就一齊同我搞左個Welcome Party. 我地去左一間食外國野(唔記得左係咩type ga la) , 一齊去ge 仲有我地department d 印度工程師, 佢地d English 就好好多la, haha. 不過我地department ge 人都幾nice, 同佢地有講有笑咁, 同埋知道左好多日本traditional ge , 例如佢地以前結婚真係父母 choose ga wor, 自己choose partner ge 真係好少, 不過佢地話now 改變左好多, 好多都係自己choose ga la.

 

      大約食到9點幾, 佢地送就送左我返宿舍, 我終於可以沖涼訓覺la, 諗返起今日ge 一切, 真係好深刻, 自己都好似成長左咁……

 

待續……….

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

3 則回應給 7月7日~~~第一天的挑戰~~~雨

  1. 奶咀 說:

    …你打blog 幾搞笑wo…又中文又英文……我都仲睇得明ge..═n═
    你果度好似好好玩咁wo….唉…… 

  2. Tina 說:

    哈哈, 好搞笑呀~ 我相信之後會越來越好玩^^
     
    希望你回來之後真係成長左啦, u know, 你都唔細架喇😄

  3. Eric 說:

    L: 咁先夠生動ar ma,haha
    Tina: 希望真係成長左la,haha

發表迴響

