7月12日~~~鐮倉之行~~~晴/陰/雨 part 1

712~~~鐮倉之行~~~//

 

返左咁多日工, 又到左weekend la, 今日IAESTE 佢地搞左個去Kamakura (鐮倉) ge 活動, 我同我ge 鄰居 Aaron 都有join, 因為9點到要出到去Shinagawa (品川), 所以我地要坐6:24 ge Train 先可以去到, 因為咁早無bus ge 關係, 我地兩個就一齊坐Taxi 去車站la, 大約10 mins, 1300 Yen=.= 超貴………所以大家如果第時去日本, 非必要ge情況下都唔好坐taxi ,因為bus 同埋train都已經好方便, unless 好似我咁晨咁早出去la…….

 

之後去到車站, 我地竟然唔記得左係邊個Exit 果到等wor=.=( 因為車站好大, 有好多個Exit), 好彩我地落車果時, 咁岩撞到Hitomi( 上次一齊遊淺草ge IAESTE member) , 咁我地就一齊出左去la. 出到去都已經見到一大班人lu, 因為鐮倉都幾大, 一日應該玩唔曬ge, so 我地就分就左兩group, Each group 都做唔同ge la, 首先就緊係要坐Train 去鐮倉la, 坐下坐下, 又無左一個hr, 所以其實咁早起身, 正式黎講, 11點左右先開始去玩ge=.=

 

一出車站, 我地就坐Bus 去左報國寺, 果到d 風景都好靚, 好有日本古代ge feel, 同埋入面有個竹林, 真係唔錯, 又涼爽wor, 係入面行下行下, 竟然聽到有人講廣東話, 問下佢地, 原來佢地係香港人黎ge. 不過應該係自遊行la. 跟住我地就一齊搭bus 去食Lunch, 不過因為太多人, 要分幾批坐bus, 係咁熱又咁曬ge 天氣下等bus, 真係唔係一件好受ge , 不過好彩Yuki bring umbrella, 咁擋一擋都無咁曬, 等到悶悶地, 我就take 左副poker出黎同佢地玩左幾個magic la, 原來日本人都好like see magic ge, 同埋Zero 真係係日本好出名, haha.

 

因為唔夠位, 下一篇blog continue……………

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

2 則回應給 7月12日~~~鐮倉之行~~~晴/陰/雨 part 1

  1. Eric 說:

    Zero 係變漢堡包果個

發表迴響

