7月12日~~~鐮倉之行~~~晴/陰/雨 part 2

Finally 等左都幾內下, 終於都去到目的地, Okonomiyaki ( 唔知中文叫咩, 日本燒餅掛), 大概係將全部ge 野一齊put 落去塊鐵板果到燒, 好似講到好易咁, 但親手燒就幾難la, 不過真係好好食, 但熱氣左少少je=.=, 食完之後我地就開始下午ge 行程la.

 

我地就分開幾group ,group 都做唔同ge , 咁我果group 就去左做Tombo-dama (即係自己親手做一d glass ball ge 飾物,) 真係超正, 好好玩, 又靚wor, 大家可以睇相.  And the 我地就去左一d Temple 參觀la, 仲參觀左鐮倉大佛tim. 之後去buy d 手信, d 好靚ge手機繩, and then finally 一齊去左Tsurugaoka-Hachimangu(鶴岡八幡宮) 果到影左張大合照, 就結束左今日ge 旅程la. 佢地有d 人一齊去左個drinking party, 不過因為我唔drink ge, so 就同其他人去左食dinner la.

 

我地去左Yokohama (橫濱) 果頭食dinner, finally choose 左一間食烏冬ge, 都幾好食, 不過一個meal 850 Yen. And then 我地就各散東西, 各自返home la. 因為第二日我想去橫濱行街buy ge 關係,so 我就係附近find左間hotel 過夜la, 5100 Yen 一晚, 算係咁la,不過差d 坐錯train, 好彩有個auntie 好人, 拖左我落車ja, haha. 去到hotel 我已經差唔多散曬咁滯la, 因為背左個bag 成日, 行左n 咁多地方lor ,不過間room都幾細, 但夠平算係咁la, 返去沖埋個涼就大覺訓la…………

 

 

待續………………

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

2 則回應給 7月12日~~~鐮倉之行~~~晴/陰/雨 part 2

  1. Queena 說:

    "親手做一d glass ball ge 飾物"…
    好好呀~~~~~~~~~~ 
    ———————————————————
    但係…你要小心d….keke
     
    因為….

    今年8宗隨意殺人事件
     (明報)7月24日 星期四 05:10

    【明報專訊】日本    無目標濫殺事件,單在今年已有8宗,以下為其中4宗。
    08.06.25 25歲青年加藤智大駕駛貨車衝進東京    鬧市秋葉原的行人專用區,撞倒數名途人後下車再用刀亂砍途人,造成7死10傷。他當時聲稱﹕「對生活感厭倦,不論殺誰都可以。」
    08.03.23 24歲通緝犯金川真大於茨城縣土浦市一處購物中心前用刀胡亂殺人,造成1死7傷。他被捕後說﹕「誰都無所謂,就是想殺人。」
    08.03.25 一名18歲少年在JR岡山縣車站,突然將一名38歲上班族推落月台,該男子慘死。少年說﹕「我想只要殺人就可坐牢,不管殺誰都無所謂。」
    08.01.05 一名16歲少年手持雙刀在東京品川區的戶越銀座商店街,見人就砍,兩人受傷。他向警方說﹕「我想殺了所有人。」

  2. Eric 說:

    真係幾好玩ga, 又靚, 你可以去我另外個blog 果到see 相
    呢單news 我都見到, 我會小心d ga la, thanks!!!!!

發表迴響

