7月13日~~~橫濱的苦與樂~~~晴

713~~~橫濱的苦與樂~~~

 

今朝一早原本約左裕司同埋Aaron 一齊遊橫濱ge, 時間就約左係朝早10 , 係我酒店ge Lobby 果到等. 所以打算尋晚應該可以訓返一覺好ga la, 點知訓到半夜, 個胃有d 痛痛地, 大約8點半起左身, 真係好痛lor, 唔知係唔係尋日食錯野定係點 (但食錯野唔係肚痛ga??). Anyway, 酒店其實包埋Breakfast ge, 不過我落到去完全食唔落, 因為太痛, 不過果個侍應好nice, 問我要唔要食呢d , 要唔要食果d, 不過我話我胃痛, so 就食左好少la, 原來佢係巴西人黎ga, 日本真係多唔同country ge 人係到work ge je.

 

之後執埋d ,Lobby 果到check out la, 佢地已經坐左係到等la, 有裕司, 佢個fd 同埋Aaron. 原來除左我胃痛之外, Aaron 因為yesterday 同佢地飲酒飲得太勁, 又無咩點訓, 搞到頭痛=.=, 佢地yesterday 原來十幾人一齊去左裕司屋企果到飲lor, 而佢屋企係好似澳門果d flat ge, 唔係house, 諗起都horrible, 十幾人係間咁細ge 屋到=.=. 好彩我之前bring d medicine, 果隻medicine好似好多方而都得咁, 咁就食左佢, 頂硬上, 一齊出去la……..

 

去到Yokohama(橫濱) 車站ge 時候, 原本有個trainee 都會黎, 不過等左好內都唔見人, 咁我地就唔等, 走左去食野la (可能佢尋晚飲大左掛, 唔知醒). 我地係車站附近find左間食沖繩野ge 地方, 原因係因為見到門口有d meal ge sample係到, 有個set meal 係苦瓜抄蛋wor, 我好中意食ga ma, 又有益, so choose 左呢間野入去食la, d 味道都唔錯, 不過緊係無我parents 整得咁好食la (我無打錯, 唔係ar only, 我老豆整野食都有返一手), 不過隻medicine 真係幾有效, 我食完好返好多, 不過都係唔好食咁多野, 食左半個到, 其餘ge 裕司就幫我KO 埋佢, 睇唔出佢都幾大食…=.=

 

因為去左日本咁內, 好似無咩點buy 過野咁, 所以今日就打算黎一個橫濱Shopping 之旅la. 首先一出到車站就見到一間好大間ge shop la,成棟樓都係sell clothes, trousers dge, 都咪話唔勁. 日本Summer d 商場都會減價促銷ge, 所以我都執到d 平野, haha. Finally buy 左兩件衫, 一條褲咁la. And then 去左 激安之殿堂”, 之所以有呢個名, 就係因為入面d 野係比其他shops d ge, 所以都好多人會去果到buy . After that, 我地就去見識一下日本所謂ge 機鋪la, 同澳門比真係好好多la, at least 佢比細佬仔入去先la, 好似d歡樂天地咁, 有埋夾公仔tim. 最重要ge 係禁煙ar , 超好!!! 我地玩左一陣, 因為我同Aaron 都要趕住搭5點果班車走, 所以就散la……..

 

因為成日都無咩點食過野, now 開始hungry la, 係車站ge 便利店buy 左件士多啤梨ge pancake 食住先, 味道都過得去, 110 Yen 算係咁la…….Finally 又坐左兩個幾hrs 先返到去Omika, 因為早果班車無位,so late 左返去, 結果係同朝早一樣, bus , 又要坐好貴ge 的士返宿舍la=.=……….

 

待續………………

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

3 則回應給 7月13日~~~橫濱的苦與樂~~~晴

  1. FONG 說:

    日本日本~櫻花櫻花~靚靚~唔好當酒係水咁飲ar~保重身體ar~你仲要留番條命仔返黎同我地聚聚會ga…                                              queen

  2. K for Kelly 說:

    記得買手信喔﹗我要護身附
     

  3. Eric 說:

    電廠: now summer係無櫻花ga, 同埋我唔飲酒ga lor….
    Kelly: 一定買la,無問題,haha

發表迴響

