7月20日~~~親近大自然~~~晴/陰

720~~~親近大自然~~~/

 

今日因為係星期日, 所以可以訓到9點先起身, 我係澳門都好少訓到咁late, 因為係日本ge 日子真係好早好早要起身( 平時6點半要起身=.= 即係澳門ge 5點半). 訓返一覺好ge 感覺真係唔同d ,haha. 跟住11 點半就約左純一去茨城呢一頭玩返一日la. 因為佢有車, 所以就好方便, 可以四圍去玩la.

 

首先我地一齊去接左另一位同事先, 佢都跟埋一齊去玩. 因為接埋佢都12點幾la, 大家都開始好hungry, 所以就一齊去左食lunch la. 今次我地去左日立港附近ge 一間食魚生ge 餐廳果到食野, 因為好近海, 所以間野d 魚生真係好新鮮. 我地都叫左個魚生飯ge 定食, 第一次食魚生飯, 真係好好食, 好新鮮, 不過一set 980 Yen, 都唔平, 不過好食就算la, haha.

 

之後我地就正式開始今日遊茨城之旅la, 第一站, 我地就去左海灘ge, 可能因為今日天氣好好la, 又係Sunday, 個沙灘超多人係到玩, 所以我地都無去到沙灘果邊, 反而去左另一邊ge 石灘. 一落車, 見到個海真係超級靚, 個天同埋個海都係藍色ge. 個天就係淺藍色, 而個海就係深藍色ge, 無得彈. 我地就係果到行左個round, 跟住純一仲教左我 片石’ , 真係好好玩, 不過好難=.= Finally 我都係片到兩下ja……..

 

出左一身汗, 雖然好熱, 不過成個人都好舒服, 好內都無出去同陽光玩遊戲la, 之後我地就一齊去左tea tea. 去左一間和式ge 甜品店, 試左果到d抺茶雪糕, 好好味, d 雪糕好濃奶味, d 生果又好食. And then 叫左個210 Yen drink ge cup, 真係好, drink 幾多杯都得ga. 我一開頭就試左蜜瓜味ge 芬達, 唔知澳門有無ne,好內無drink 汽水la,都唔差la. And then 試左佢果到ge 特色, 抺茶, 真係好好飲, d 茶味裏面又有一種甜甜ge , 我仲drink左兩杯tim, haha.

 

跟住落黎, 我地就去左水戶ge 觀光勝地—–偕樂園, 佢係日本三大名園之一, 真係有返咁上下, 不過因為now 係夏天, 果到都係綠油油一片, 見唔到佢最靚ge 梅花, 不過都唔錯, 當呼吸一下新鮮ge 空氣la. 跟住就去左佢隔離ge 千波湖, 都係好出名ge, 風景都好靚, 仲見到好多鋰魚tim. 之後我地就去左水戶最高ge 縣廳 ge 展望台果到la. 果到一望落去, 成個水戶比我地睇曬, 真係好壯觀.

 

玩左成日, 又開始肚餓la, 我地就去左附近食拉麵, 我黎左日本咁內, 真係好似未食過拉麵, 今次都係第一次ja. 去到果到叫左果間餐廳好出名果種黎食, 780 Yen 一碗, 真係物有所值, 超好食, 好食過味千好多. Finally 大家食完就返去宿舍la…….

 

待續………….

                                   

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

6 則回應給 7月20日~~~親近大自然~~~晴/陰

  1. 說:

    真係好似去度假咁……我大學生涯一定都要exchange一次…….

  2. Fai 說:

    WA~~~太正la…..
    係澳門真係冇咁ge機會呼吸到新鮮空氣~~見到咁大自然的環境…..
    真係值得人回味~~

  3. Eric 說:

    昭: 真係一個好好ge 經歷黎ge, 有機會真係要try try
    煇哥: 真係好令人回味, 你去朝聖都玩得happy ar hor?

  4. Fai 說:

    我去完朝聖…真係超興奮而且收穫豐富~~~仲好甜tim…haha~~
    我等你返黎再同你分享ga….
    你都要分享你的奇遇比我聽a~~

  5. joy 說:

     不如 你 加埋 去哥 個地方的行程係點…例如: 撘咩車、去到邊到要轉 車 等等…
    咁我下次想去都 有得睇下…
     
    好唔好呀…

  6. Eric 說:

    輝哥: 有幾甜ar? haha, 等我返黎同你慢慢講ar
    Joy: No problem, 不過有d 行程係佢地車我去ga wor,我都唔知搭咩車可以去到

發表迴響

