7月26日~~~雨中的彩虹~~~晴/陰/雨

726~~~雨中的彩虹~~~//

 

    又到左期待已久ge 星期六, 今日我ge 目標, 就係茨城果頭遊山玩水la…..日本ge 天氣真係幾好, Summer都唔算太熱, 今朝一早就過左去水戶, 搵埋今次帶我去玩ge 山田先生兩公婆一齊起程la. 山田先生ge 英文, although 唔係好好,不過已經係我聽過我department 咁多人講english 入面最好ga la, 真係好感動….>< 終於可以chat 返幾句la, 不過佢老婆就唔識english ge, so 山田先生有時做埋翻譯la, haha.

 

     因為佢自己有車, 所以真係好方便, 可以自己drive 四圍去, 我地第一站ge 目的地, 就係茨城最出名ge 瀑布—–袋田瀑布. 聽佢地講, 好似係日本三大瀑布之一, 真係要去見識一下.沿途見到日本ge 山同埋水, 真係好靚, d 樹好green, d 水又清, 真係一個好好ge view.

 

     經過左個幾hr ge 車程, 我地終於到達左目的地la, 一去到係未見到個瀑布住ge, 仲要行一條幾長下ge 隧道, finally 終於見到佢ge 真面目la, 真係好壯觀, 果然無去錯地方, haha. 影左幾張相之後, 因為好肚餓ge關係, 我地就一齊去左食lunch la. 去到呢頭, 當然要食呢到最地道ge 蕎麥麵la. 我地就係附近find 左一間restaurant la, 一入到去, 果然d 佈置好有日本傳統果種feel, 我就叫左個山菜蕎麥冷麵黎食, 750Yen, 味道唔錯, 同埋幾清淡, 岩我, haha. 當我地走時, 有位ar 姨仲好好人咁送左d ge 蕃茄, 仲有d 零食比我地tim, 可能呢d 鄉村地區ge 居民, 真係比較親切同埋友善, 我都係第一次係日本感受到ja.

 

     食飽飽, 我地就開始出發去下一個目的地——月侍瀑布, 雖然果到無袋田瀑布咁大, 咁壯觀, 不過佢果種又係第二種感覺, 都係好值得一睇ge, 去到我地搵左個路人幫我地影相, 唔知點解好怪, 佢地如果三個人影相ne,中間果個要 “mut” ga wor…….Anyway, 睇完呢個之後, 我地就一齊去今日ge 重頭戲—–龍神大吊橋.

 

     呢條吊橋就勁la, 佢係日本No.1 ge吊橋, 無記錯好似係375M 咁長, 佢條橋係兩個山谷中間, 真係好壯觀, 望落去仲好高tim……….當我地行到一半ge 時候, 竟然落起雨黎wor, 好彩我隨身有把遮je, 不過以前用開果把爛左=.= buy 左把, 一樣係咁細,haha. 去到橋ge 另一邊, 有一個叫 木精之鐘” ge building 係到, 只要比 100Yen , 就可以令果到bell ring ga la,有三種唔同ge type, 有愛, 希望同埋幸福, each one 都係唔同melody ge. 我就click 左希望同埋幸福, 而山田先生兩公婆, click 左愛that one. 之後我地打算返去ge 時候, 果時係rain ge, 不過行到一半ge 時候, 竟然suddenly sunshine wor, 而係呢一個moment, 我見到一條好靚, 好大ge 彩虹, 劃過兩個山谷中間, 果一刻ge 感覺真係好正, 咁大個仔第一次見彩虹, 不過當我想take camera出黎ge 時候, 佢已經消失左lu…….由出現到消失, 大概10 秒左右, 不過已經好足夠, 好深刻la.

 

    之後我地去左另一個完全唔同ge 地方, 唔記得左叫咩花間之溪谷, 佢中間ge 吊橋雖然好短, 不過卻有一種好寧靜, 清幽, 好舒服ge 感覺, 因為d 雨都幾大下, finally 我地只係行左一行, 影左幾張相, 就完成左今日ge 旅程la………

 

This entry was posted in 未分類. Bookmark the permalink.

4 則回應給 7月26日~~~雨中的彩虹~~~晴/陰/雨

  1. Ada 說:

    又周圍玩la..好正呀你!!
    小心安全ar!

  2. SOPHIE 說:

    haha…我今日先知原來你有呢篇ENTRY WO….
    好心你把遮爛左就買把大D架la…..hoho

  3. rick 說:

    update 下個BLOG LA….好耐冇打BLOG LA 你

  4. philip 說:

    原來有日本的日誌,等我得閒再慢慢睇!

發表迴響

